در حال خواندن
حضور کنسرسیوم دفاتر پیشخوان دولت در مناقصه اپراتور دوم پست
0

رییس کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت از حضور این دفاتر در قالب یک کنسرسیوم در مناقصه اپراتور دوم پستی خبر داد.
نود آی سی تی – علی فلاح حقیقی با بیان این مطلب گفت: با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های ایجاد شده از سوی دولت و مجلس شورای اسلامی در حوزه شبکه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، این شبکه با ایجاد کنسرسیومی متشکل از دفاتر پیشخوان خدمات دولت و چند مجموعه‌ بخش خصوصی در مزایده اپراتور دوم پستی شرکت کرده است.
رییس کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت بیان کرد: این مجموعه‌های خصوصی، مجموعه‌های قدرتمندی هستند و فعالیت‌های بزرگی را انجام داده‌اند.
وی عنوان کرد: مجموعه پیشخوان خدمات ایرانیان، متعلق به شبکه دفاتر پیش‌خوان دولت است و ۴ هزار و ۲۰۰ دفتر در قالب  27 شرکت استانی سهامدار این مجموعه هستند.
فلاح حقیقی ادامه داد: علاوه بر این در صورت موفقیت کنسرسیوم در مناقصه اپراتور دوم پست، خدمات به تمام دفاتر موجود در شبکه دفاتر پیشخوان دولت، ارایه خواهد شد.
رییس کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات گفت: به تعبیر دیگر دفاتر پیشخوان دولت شبکه خدمات اپراتور دوم پست خواهد شد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر