در حال خواندن
حسن زاده مدیرعامل پست بانک شد
0

طی حکمی از سوی دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس محمود حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران با حفظ سمت به عنوان مدیرعامل جدید این بانک منصوب شد.
نود آی سی تی -به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در متن این حکم آمده است؛ با استناد به صورتجلسه مورخ ۱۷/۸/۹۳ مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده پست بانک ایران مبنی بر انتخاب وزارت اموراقتصادی و دارائی به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی به عنوان عضو حقوقی، هیأت مدیره و با عنایت به هماهنگی به عمل آمده با وزیر اموراقتصادی و دارائی و نیز صورتجلسه هیأت مدیره آن بانک، جنابعالی را مستند به “بند۴” صورتجلسه مجمع عمومی صدرالذکر با حفظ سمت به عنوان “مدیرعامل شرکت دولتی پست بانک ایران” منصوب می‌نمایم.امید است با اتکال به قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرارداده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.گفتنی است: مهندس حسن‌زاده پیش از این از آذر‌ماه سال ۱۳۸۰ لغایت اسفندماه ۱۳۸۴ عهده‌دار ریاست هیأت مدیره و مدیرعامل این بانک بوده و نقش مؤثری در تثبیت و ارتقاء جایگاه آن در شبکه بانکی کشور داشته است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر