در حال خواندن
جعبه نارنجی/ دیتاسنترسیار درساک مسافرتی شما
0

جعبه نارنجی شامل ۱۰ میکرو سرور قدرتمند اینتل مجهز به ابونتوی لینوکس است که ۱۲۷۰۰ دلار قیمت دارد و یک راهبر(Administartor) می تواند آن را با خود حمل کرده و به عنوان پلتفرمی برای کلود کامپیوتینگ از ان استفاده کند.
نود آی سی تی – آنچه درون این جعبه می بینید ۱۰ پردازنده اینتل از نوع Ivy Bridge i5-3427U که هر کدام ۴ هسته دارند، هر کدام گرافیک اینتل از سری ۴۰۰۰ داشته و ۱۶ گیگ رم از نوع DDR3 با ۱۲۸ گیگ حافظه و پورت اترنت گیگابیت دارند.آدابتور بی سیم Centrino Advanced-N 6235 Wi-Fi Adapter و هارد دو ترابایت وسترن دیجیتال داشته و از طریق سوئیچ د-لینک به صورت کلاستر به هم وصل می شوند. در مجموع داخل جعبه نارنجی ۴۰ هسته، ۱۶۰ گیگ رم، ۱.۲ ترابایت هارد اس اس دی به صورت کلاستری در وزن ۱۶ کیلو و ۹۶۴ گرم خواهید داشت.  با توجه به اینکه داخل هواپیما تا حدود ۳۰ کیلوگرم می توانید کالا حمل کنید بنابراین وسیله‌ای ایده آل برای یک راهبر شبکه که با کلود کامپیوتینگ کار می کند، محسوب می شود.این جعبه توسط ترانکیل پی سی ساخته شده و کانونیکال آن را توسعه نرم افزاری داده است.به جای داشتن اتاق سرور با کلی هزینه می توانید به جعبه کوچکی مانند آنچه می بینید فکر کنید.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر