در حال خواندن
تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی گردهم می آیند
0

نخستین همایش بررسی چالش ها، انتظارات و تعاملات میان شرکتهای تولید کننده تجهیزات مخابراتی با هدف رفع مشکلات بخش مخابرات کشور برگزار می شود.
نود آی سی تی –  نخستین همایش بررسی چالش ها، انتظارات و تعاملات بین شرکتهای تولید کننده تجهیزات مخابراتی توسط شرکت خدمات و آموزشهای نوین تجهیزات مخابراتی ثامن سپهر کیش وابسته به شرکت مخابرات ایران در خردادماه امسال در جزیره کیش برگزار می شود.این همایش با هدف هم اندیشی ، آسیب شناسی و هم افزایی و بررسی چالش ها، انتظارات، فرصت ها و تعاملات بین شرکتهای تولیدکننده ، تامین کننده و شرکتها و اپراتورهای مصرف کننده تجهیزات مخابراتی و روابط با شبکه بانکی و سازمان تنظیم مقررات کشور برگزار می شود.شرکت مخابرات ایران مهلت اعلام آمادگی و حضور در این همایش را تا تاریخ اول اردیبهشت ماه اعلام کرده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر