در حال خواندن
تعرفه مکالمه با ترکیه، عراق و آنتارتیکا گران شد
1

بر اساس ابلاغ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نرخ مکالمات بین‌الملل با سه کشور عراق، ترکیه و آنتارتیکا افزایش یافته است.
نود آی سی تی – براساس اعلام شرکت ارتباطات زیرساخت و با توجه به مصوبه‌ی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، تعرفه‌ی مکالمات صادره بین‌الملل به مقصد شبکه تلفن ثابت کشور عراق از ۵۵۰۰ ریال در هر دقیقه به ۹ هزار ریال و به مقصد شبکه همراه آن کشور از هفت هزار ریال در هر دقیقه به ۱۵هزار ریال تغییر یافت.
همچنین تعرفه‌ی مکالمات بین‌الملل به مقصد شبکه تلفن ثابت کشور ترکیه براساس اطلاعات نشریه ارتباطات، از ۷۰۰ ریال در هر دقیقه به ۲۵۰۰ ریال و نرخ مکالمات بین‌الملل به مقصد اپراتورهای تلفن‌های همراه و ثابت کشور آنتارتیکا از هفت هزار ریال در هر دقیقه به ۱۰۰هزار ریال تغییر کرد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.
  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۰-۲۶ در ۰۵:۳۷

    سلام. خیلی گران است. باوجود داشتن کشور بسیار غنی صنایع ومعادن فراوان ونفت هزاران هنر دیگر بازهم گران است. آیا برای ارزانی مکالمه تلفن جه باید کرد؟

ارسال یک نظر