در حال خواندن
تعرفه‌های همراه اول تغییری نکرده است
0

به دنبال موافقت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با یکنواخت سازی(حذف اعمال زون بندی بین شهری) تعرفه اپراتورهای تلفن همراه، تعرفه های اپراتور اول هنوز تغییری نداشته و به محض نهایی شدن تعرفه های انتخابی و آماده سازی مقدمات اجرای آن، این امر به مشترکان اطلاع رسانی می شود.
نود آی سی تی – در پی طرح زمزمه هایی در خصوص عملی شدن تغییر تعرفه مکالمات همراه اول، این اپراتور اعلام کرد: به دنبال موافقت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با یکنواخت سازی (حذف اعمال زون بندی بین شهری) تعرفه اپراتورهای تلفن همراه، تعرفه های اپراتور اول هنوز تغییری نداشته و به محض نهایی شدن تعرفه های انتخابی و آماده سازی مقدمات اجرای آن، این امر به مشترکان اطلاع رسانی می شود.
بر اساس مصوبه رگولاتوری، کلیه اپراتورهای تلفن همراه کشور ملزم به رعایت تعرفه جدید هستند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر