در حال خواندن
تالیا SLA می دهد
1

نخستین بار در کشور، تالیا با ارایه موافقت نامه سطح خدمات واقعی (SLA) در صورت قطعی مکالمات به مشترکان خسارت پرداخت می‌کند.
نود آی سی تی – فریبرز نژاد دادگر، مدیرعامل تالیا با اعلام این خبر مطلب گفت: شرکت تالیا به واسطه مشکلاتی که در گذشته داشت، تقریبا اکثر آنتن‌هایش خاموش بود. اما این موضوع آثار مثبتی داشته، به ویژه اینکه در زمانی که تالیا فعالیت پررنگی نداشت و وضعیت شبکه اش خوب نبود، با فروش بیش از حد سیم‌کارت، زمینه نارضایتی مشترکان را فراهم نکرد.
مدیرعامل تالیا افزود: مشترکان تالیا همچنان خاطره خوبی از سرویس دهی این اپراتور در ذهن دارند و به اعتقاد ما، برند تالیا هنوز هم بین مشترکان قدیمی و مردم خوشنام است.
نژاد دادگر با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در چند ماه گذشته پس از روی کار آمدن سهامداران جدید به سرعت وضعیت شبکه به نقطه مطلوب رسیده است، گفت: امروز مشترکان تالیا در تمامی مراکز استان‌های کشور می‌توانند از سیم‌کارت خود استفاده کنند.
وی با بیان اینکه ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور به بالای ۹۰ درصد رسیده و شرایط بازار خیلی رقابتی است، گفت: برنامه‌‌های مختلفی در زمینه رقابت پذیری داریم که آنها را به تدریج اطلاع رسانی خواهیم کرد.
وی افزود: یکی از بزرگ ترین کارهایی که تالیا به زودی انجام می‌دهد، ارایه SLA به مشترکان تلفن همراه اولین بار در کشور است.
نژاد دادگر توضیح داد: اگر مشترکی درخواست دریافت سرویس بدون قطع ارتباط داشته باشد، حاضر به انعقاد توافقنامه سطح خدمات (SLA) هستیم که بر اساس آن، در صورت قطع ارتباط خسارت نیز به مشترک پرداخت خواهیم کرد.
وی این موضوع را که  ارایه  SLA تعرفه استفاده از شبکه ارتباطی تالیا را برای مشترکان خاص افزایش خواهد داد یا نه، گفت: این موضوع در حال بررسی است و به زودی همزمان با ارایه سرویس، تعرفه‌های آن نیز اعلام می‌شود.
نژاد دادگر گفت: طبق طرح تجاری جدید، ما به دنبال جذب مخاطبان خاص هستیم و سعی داریم با ارایه سرویس‌های ارزش افزوده، سهم اپراتور اعتباری تالیا را در کشور افزایش دهیم.
وی با بیان اینکه یکی از سرویس‌های آینده تالیا، خدمات ارتباطی ارزش افزوده روی شبکه‌های ملی مثل شبکه سلامت است، گفت: ما به دنبال بخش خاصی از بازار تلفن همراه هستیم و مطمئنیم با طرح‌هایی که آماده کرده‌ایم، به زودی سهم بازار خود را افزایش خواهیم داد.
راه‌اندازی کلوپ مشترکان
نژاد دادگر گفت: یکی دیگر از کارهای متفاوتی که به زودی انجام خواهیم داد، راه‌اندازی کلوپ مشتریان است که از طریق آن با توجه به رابطه دو طرفه‌ای که میان مشترک و اپراتور برقرار خواهد شد، نیاز کاربران را شناسایی و به سرعت راه‌حل‌های مرتبط با آن را ارایه خواهیم داد.
وی در خصوص ترکیب سهامداران جدید تالیا نیز گفت: ۵۰ درصد سهام تالیا به شرکت گسترش مبین ایران تعلق دارد و ۵۰ درصد نیز متعلق به شرکت مخابرات ایران است که براساس توافقات انجام شده ۵۷ درصد از سود تالیا به مخابرات پرداخت می‌شود.
وی در تشریح برنامه‌های تالیا برای همکاری با شرکت‌های داخلی به منظور استفاده از تجهیزات گفت: با یکی از تولیدکنندگان تجهیزات شبکه مخابراتی توافقاتی انجام شده و اگر تجهیزات تولیدی این شرکت از تست‌های کیفی ما سربلند بیرون آید، قطعا به منظور حمایت از صنایع داخلی در فازهای توسعه شبکه از تولیدات داخلی استفاده خواهیم کرد.
 
سیم‌کارت رایگان به مشتریان تجاری می‌دهیم
وی همچنین گفت: تصمیمی برای ارایه سیم‌کارت رایگان در وضعیت فعلی نداریم چرا که طبق بررسی‌های انجام شده در صورتی که اکنون سیم‌کارت رایگان به بازار عرضه کنیم جایگاه برند به خطر می‌افتد. اما در برخی از طرح‌های تجاری که سیم‌کارت به صورت حجمی در اختیار شرکت‌ها قرار می‌گیرد، این احتمال وجود دارد که سیم‌کارت رایگان به این دسته از مشتریان ارایه دهیم.
وی با بیان اینکه برای جلب رضایت مشترکان طرح‌های تشویقی خوبی در نظر گرفته‌ایم،  گفت: در حال بررسی موضوع کاهش تعرفه مکالمات هستیم. اما در زمینه کاهش تعرفه، تصمیم نهایی به عهده شرکت مخابرات ایران است.
نژاد دادگر درباره توسعه شبکه تالیا نیز گفت: در حال حاضر در تمامی مراکز استان پوشش ایجاد شده و در آینده‌ نزدیک با همکاری مناسبی که با همراه اول و مخابرات‌های استانی در زمینه استفاده از امکانات شبکه WLL روستایی وجود دارد، به سرعت می‌توانیم شبکه خود را توسعه دهیم.
وی افزود: هم اکنون تعدادی سایت مشترک با همراه اول و ایرانسل داریم و اگر از سوی اپراتور سوم هم تقاضایی برای استفاده مشترک از سایت‌های ما وجود داشته باشد، مشکلی در همکاری وجود ندارد.
وی درباره تعداد مشترکان فعال تالیا گفت: سهامداران قبلی در حدود ۷۰۰ هزار سیم‌کارت به مشترکان واگذار کرده بودند که اکنون ۲۰۰ هزار شماره آن فعال است و براساس برنامه تجاری که دنبال می‌کنیم تا پایان امسال باید شبکه تالیا به ۵۰۰ هزار مشترک برسد.
مدیرعامل تالیا افزود: تعداد زیادی از این ۵۰۰ هزار مشترک، دارندگان سیم‌کارت‌های خاموش هستند که به زودی آنها را تشویق به استفاده از شبکه تالیا می‌کنیم.
وی عنوان کرد: در حال به روز رسانی اطلاعات مشترکان قبلی تالیا هستیم و به زودی اگر مشترکی قبلا در شبکه تالیا شماره‌ای داشته و اکنون به هر دلیلی سیم‌کارتش را در اختیار ندارد، می‌تواند با مراجعه به مراکز خدمات ارتباطی تالیا اقدام به دریافت سیم‌کارت قدیمی خود کند.
وی افزود: به زودی با نهایی شدن نرم‌افزارهای مربوط به ایستگاه‌های فروش و خدمات پس از فروش، با قراردادی که با دفاتر پیشخوان دولت به امضا می‌رسد. نقاط تماس تالیا با مشترکان در سراسر کشور افزایش می‌یابد، به نحوی که هر مشترک در هر نقطه‌ای از شهر بتواند خدمات مربوط مورد نیازش را دریافت کند.
تالیا به عنوان اولین شبکه مستقل پیش پرداخت تلفن همراه (Pre-Paid) از سال ۱۳۸۳ با استفاده از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری شرکت های زیمنس، آلکاتل و اریکسون و با مشاوره شرکت Tel 2 سوئد آغاز به کار کرد.
تالیا بعد از چند سال فعالیت همراه با فراز و فرودهای بسیار و پس از انتقال مدیریت تلاش دارد تا خاطره استفاده از خدمات اش را در بین مردم مجددا زنده کند.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده
  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۲-۰۷ در ۰۲:۰۹

    لطفا شرایط واگذاری SLA را ارسال نمایید.
    آیا برای همراه اول و ایرانسل چنین سرویسی وجود دارد.
    آیا سرویسی در شبکه وجود دارد که تحت هیج شرایطی SMS و خط قطع نشود.
    باتشکر
    حسینی

ارسال یک نظر