در حال خواندن
به تخلف مخابرات خراسان رضوی رسیدگی می‌کنیم
4

رییس شورای رقابت در واکنش به اقدام یکی از شرکت‌های مخابراتی استانی که به گفته وی در قبوض مشترکان تلفن ثابت اصول تبلیغات در زمینه اینترنت را رعایت نکرده تاکید کرد که شرکت‌های ارایه دهنده اینترنت پرسرعت شکایت خود را در این باره به شورای رقابت اعلام کرده‌اند.
نود آی سی تی – شرکت مخابرات استان خراسان رضوی در قبوض مشترکان تلفن ثابت خود با درج متنی تبلیغاتی اعلام کرده بود که “مشترک گرامی به منظور حفظ امنیت اطلاعات و پیشگیری از سوء استفاده احتمالی، خدمات الکترونیک خود را از طریق اینترنت مخابرات در منزل دریافت نمایید.”
این جمله که برروی ۲میلیون قبض تلفن ثابت مشترکان شرکت مخابرات استان خراسان رضوی درج شد با واکنش شرکت‌های ارایه دهنده اینترنت روبرو شده است چرا که این شرکت‌ها معتقدند مخابرات این استان به صورت ضمنی به همه مشتریان خود گفته است که اگر از خدمات اینترنت غیر از مخابرات استفاده کنند، احتمال دارد سوء استفاده قرار گیرد و در حقیقت مخابرات استان خراسان رضوی، با تخریب رقبای خود، به رقابت غیرحرفه‌ای پرداخته است.
جمشید پژویان، رییس شورای رقابت با تاکید براینکه این روند به احتمال زیاد تکرار نخواهد شد، گفت: شورای رقابت در این زمینه به شرکت مخابرات ایران تذکر داده و از این شرکت خواسته که تا هر چه سریع‌تر از این اقدام شرکت مخابرات استان خراسان رضوی ممانعت به عمل آورد.
وی با بیان اینکه در عین حال از سوی شرکت های PAP شکایاتی به این مرجع اعلام شده که در حال پیگیری آن هستیم، عنوان کرد: از شرکت مخابرات خواسته‌ایم اصول تبلیغات را رعایت کند و تاکید کرد که به طور قطع مخابرات این روند را متوقف خواهد کرد.
رییس شورای رقابت با تاکید بر اینکه در صورتی که شکایتی از شرکت‌های اینترنتی به شورای رقابت ارسال شود به شکایات این شرکت‌ها رسیدگی خواهد شد، بیان کرد: شورای رقابت اجازه فعالیت‌های غیرعادلانه‌ای که صورت می‌گیرد را نخواهد داد.
وی پیش تر نیز این رفتار شرکت مخابرات استان خراسان رضوی را یک تخلف آشکارعنوان کرده و گفته بود باید بررسی شود که آیا این اقدام با هماهنگی شرکت مخابرات ایران صورت گرفته است یا این شرکت مخابرات استانی خودسرانه اقدام به چنین کاری کرده است.
منبع: خبرگزاری مهر

درباره نویسنده
عبدالله افتاده
  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۱۵ در ۰۹:۳۹

    به اون شرکت ها بگین نمی خواد قیمت اینترنت رو ۱۰ برابر به مردم بدن شکایت پیشکش.

    فقط مخابرات خراسان رضوی گله
    ایولا داره
    دم همشون گرم

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۴-۱۳ در ۰۵:۱۴

    واقعا خجالت بکشید بااین خدمات دهی اینترنتون هرریالی که من بابت اینترنتون میدم ایشالا۱۰۰ برابر خرج دکترکنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۴-۰۳ در ۰۶:۵۹

    افتضاحه سرویس دهیشون هیچ کسی ام توجه نمیکنه چون یه سازمان دولتیه . فقط پول مفت میگیرن و دزدی پنهان میکنن… تنها راهش اینه مشهدیا از مخابرات اینترنت نگیرن و جاهایی که تحت پوشش شرکتهای خصوصی نیست از مبین نت یا وایمکس ایرانسل و … استفاده کنن بهتره … بخدا من از طرح سه ماهه ای که داشتم نزدیک یه ماهه ساعت ۲ظهر تا هشت شب نتم قطع میشه همچنان میگن در دست پیگیریه…

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۴-۲۹ در ۱۲:۱۰

    چرا کسی رسیدگی نمیکنه؟ یعنی هیچ کسی عرضه نداره جلو اینارو بگیره؟ سه روزه اینترنت مخابرات مشهد از صبح تا ساعت سه قطعه میگن عصر اکی میشه جدیدا یاد گرفتن خطای ۶۷۸ یا ۶۹۱ اعلام میکنن عصر تماس میگیریم میگن مشکل از خودتونه صبح تماس بیرید که مستقیما رسیدگی کنن صبحا ام میگن مشکل همگانیه! یعنی … تو این مملکت . همه جا دزدی و اختلاس … این چه وضعشه؟مخابرات مشهد شورش رو در اورده

ارسال یک نظر