در حال خواندن
آخرین وضعیت سیم‌کارت‌های دایمی مشترکان اپراتور سوم
0

مدیرکل برند و ارتباطات رایتل گفت: کلیه مشترکانی که در دور اول پیش‌‌ثبت‌نام سیم‌کارت‌ها در تهران و کرج به تکمیل ثبت‌نام خود پرداختند، در مدت کمتر از سه روز سیم‌کارت‌های دایمی‌شان را تحویل خواهند گرفت.
نود آی سی تی – شاهین آرپناهی درباره آخرین وضعیت سیم‌کارت‌های دایمی مشترکان اپراتور سوم تلفن همراه افزود: سیم‌کارت کلیه‌ ثبت‌نام کنندگان که به تکمیل ثبت‌نام‌شان از طریق سایت www.rightel.ir پرداختند برای آنها ارسال شده است.
وی با اشاره به تعدادی از ثبت‌نام کنندگان که هنوز سیم‌کارت خود را دریافت نکرده‌اند، بیان کرد: ثبت‌نام کنندگان باید تنها از طریق سایت رایتل نسبت به تکمیل ثبت‌نام خود اقدام کنند و در کمتر از سه روز سیم‌کارت‌شان را دریافت می‌کنند که اگر دسترسی در سایت رایتل ایجاد نشد ممکن است از دو مساله ناشی باشد.
او افزود: ممکن است این موضوع به این علت باشد که فرد متقاضی زیر ۱۸ سال بوده و یا اطلاعات سه‌جلدی وی با کد ملی و اطلاعات وارد ‌شده همخوانی نداشته باشد.
مدیرکل برند و ارتباطات رایتل بیان کرد: ثبت‌نام‌کنندگان می‌توانند در صورت ایجاد مشکل با شماره تلفن ۲۳۵۹۸ که به صورت ۲۴ ساعته در اختیار مشترکان است، تماس بگیرند.
وی بیان کرد: پس از ثبت‌نام دور اول سیم‌کارت‌های دایمی قبوض مشترکان صادر شد که چاپ دور دوم قبوض نیز از اواخر اردیبهشت‌ماه که مدت زمان ۹۱.۱.۱ تا ۹۱.۲.۳۱ آماده‌سازی و از طریق شرکت پست به دست مشترکان می‌رسد.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر