در حال خواندن
بهترین‌های گجت و دوربین در هفته گذشته
0

ابزارهایی که در این هفته بیش از سایرین مورد توجه کاربران در اینترنت قرار گرفته‌اند شامل دوربین نیکون D۸۱۰ ، ساعت LG G Wو سیستم عامل اندروید مخصوص اتومبیل هستند.
نیکون‌های جدید در بازارنود آی سی تی – شرکت نیکون با اعلام موفقیت دوربین‌های D800 و D800E  در بازار خبر داده که  به زودی دوربین‌های D۸۱۰ آن هم خواهد آمد.تغییر شماره مدل‌ها نشان می دهد که این دوربین‌ها در حال تغییرات مثبتی هستند.اما از دوربین‌های مدل D۸۱۰ نیکون چه انتظاری می‌توان داشت؟قرار است این دوربین‌ها مجهز به یک حسگر ۳۶.۳ مگاپیکسلی و نیز پردازنده EXPEED ۴  نیکون باشد. سیستم فوکوس این دوربین پیشرفته‌تر از دوربین‌های قبلی است و می‌تواند تصویر ویدیویی Full HD ضبط کند.یک اسمارت‌واچ‌ واقعیساعت‌های تحت آندروید G Watch متعلق به شرکت ال‌جی از دیگر محصولات منتخب این هفته است که ما هم شرح کامل آن‌را دادیم.این ساعت‌ در واقع همه امکانات یک اسمارت‌واچ (ساعت هوشمند) واقعی را دارد. ضد آب و ضد گرد و خاک بوده و امکان شارژ شدن بدون اتصال به سیم را دارد. هم‌چنین صفحه نمایش این ساعت‌ها همیشه روشن بوده و برای دیدن زمان نیازی به روشن کردن صفحه نمایش ندارید.اندروید برای اتومبیل شما سیستم اندروید داخل اتومبیل گوگل هم از دیگر محصولات منتخب این هفته بوده است.هرچند این سیستم  به اندازه ساعت هوشمند ال‌جی قابلیت‌های تازه‌ای ندارند، اما امکان نصبش  داخل اتومبیل می‌تواند از ویژگی‌های جدیدش باشد.این  سیستم اندروید شامل اپلیکیشن جهت‌یاب، اپلیکیشن ارتباط و مکالمه و هم‌چنین موسیقی است.همه این امکانات هم به صورت صوتی ارائه می‌شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر