در حال خواندن
بسته طلایی GPRS برای کاربران حرفه‌‌ای
0

همراه اول برای کاربران حرفه‌ای خود بسته‌های طلایی فعال‌سازی سرویس اینترنت همراه اول(GPRS) ارایه داد.‌

 
نود آی سی تی – این طرح که برای ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک GPRS همراه اول برنامه ریزی شده در حال حاضر در تمامی مراکز استان ها و شهرهای بزرگ اجرا و مورد استقبال کاربران قرارگرفته است.
بنابراین گزارش درحال حاضر این بسته در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و هرمزگان دارای پوشش کامل بوده و استان‌های ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کردستان، مرکزی، همدان و یزد در مراکز استان و شهرهای استان فعال شده است.
تعرفه استفاده از GPRS همراه اول قبل از فعال شدن بسته ها در زمان peak از ۸ صبح الی ۲۳ معادل ۸ ریال و زمان OffPeak از ۲۳ الی ۸ صبح و روزهای تعطیل رسمی معادل ۲ ریال محاسبه می شود که با استفاده از این طرح، مشترکان می توانند برای ارزانتر شدن هزینه اتصال با خرید بسته روزانه، حجم ۱۵۰ مگابایت دانلود و ۱۰عدد MMS رایگان را در یک روز با مبلغ ۱۰هزار تومان دریافت کنند. این درحالی است که در حال عادی تنها برای ارسال ۱۰ عدد MMS ارسالی مشترکان هزینه‌ای معادل ۵۰۰ تومان متقبل می‌شوند.
در بسته یک هفته ای این طرح نیز حجم دانلود ۸۰۰ مگابایت دانلود و ارسال ۲۰ عدد MMS رایگان تنها با ۵ هزار تومان برای مشترکان اعتباری و دائمی در نظر گرفته شده‌است.
نحوه محاسبه این تعرفه‌ها نیز در سیم کارت‌های اعتباری، با خرید هر بسته، مبلغ بسته از اعتبار مشترک کسر می‌شود و درسیم‌کارت‌های دائمی، با خرید هر بسته، مبلغ بسته در صورتحساب دوره آتی منظور می‌شود.
لازم به ذکر است استفاده از بسته ها در زمان قطع ارتباط تلفن همراه، امکان پذیر نبوده و اعتبار بسته به دوره بعد انتقال نمی‌یابد. استفاده از خدمات رایگان آوا و نما (MMS) در هر بسته منوط به ثبت نام این سرویس قبل از فعال کردن بسته‌ها است. درصورت خرید بسته جدید قبل از پایان مهلت بسته قبلی، بسته قبلی غیر فعال شده و هزینه آن به مشترک مسترد نمی‌شود (به عبارت دیگر حجم باقی‌مانده بسته قبلی به بسته جدید اضافه نمی‌شود).به‌علت امکان تاخیر در اعلام پایان اعتبار حجم بسته‌ها، همراه اول مسوولیتی در قبال اعلام دقیق و به موقع پایان یافتن حجم بسته ندارد.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر