در حال خواندن
برگزاری جشنواره تابستانی فروش مستقیم تجهیزات فروشگاهی با تخفیف ویژه
0

جشنواره تابستانی فروش مستقیم تجهیزات فروشگاهی مادیران ویژه اصناف، با هدف تسریع و تسهیل فرایند فروش و ارایه خدمات بهتر به مصرف کنندگان، همراه با تخفیف ویژه از بیستم ماه جاری به مدت یک‌ماه برگزار می‌شود.
نود آی سی تی – این شرکت در نظر دارد تا همگام با نیاز رو به رشد اصناف و واحدهای صنفی در استفاده از شیوه‌های نوین کسب و کار و تاکید بر مکانیزه شدن سیستم‌های فروش، جشنواره تابستانی فروش مستقیم تجهیزات فروشگاهی را با ارایه تجهیزاتی نظیر؛ صندوق مکانیزه فروش(POS)، کشوی پول، چاپگرصدور رسید مشتری(فیش پرینتر)، اسکنر بارکد خوان و نرم افزار فروشگاهی، برگزار کند.
 
بر اساس این گزارش، تمام تجهیزات فروشگاهی مادیران، با یک‌سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش شرکت خدمات مادیران که بزرگترین مرکز پشتیبانی محصولات IT و ماشین‌های اداری در ایران و خاورمیانه است، ارایه می‌شوند. ضمن آنکه نصب، راه‌اندازی و آموزش سخت افزاری به همراه آموزش استفاده از نرم افزار فروشگاهی به خریداران به عنوان هدیه و به صورت رایگان انجام می‌شود.
تمام واحدهای صنفی می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط ویژه فروش این جشنواره با شماره تلفن، ۸۲۲۶۶ – 021  بخش فروش تجهیزات فروشگاهی شرکت مادیران تماس بگیرند.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر