در حال خواندن
برنامه سرمایه گذاری ۷ هزار میلیاردی مخابرات در ۴ سال
0

پس از اعلام وزیر ارتباطات مبنی بر تعلل مخابرات در ارائه برنامه توسعه، مخابرات تصویر نامه ارائه برنامه‌های توسعه به رگولاتوری را منتشر کرد که رگولاتوری این نامه را مصداق برنامه توسعه ندانسته است. فارس برنامه سرمایه‌گذاری شرکت مخابرات ایران را منتشر کرده است.

 نود فناوری – در پی انتشار گفت‌وگوی خبرگزاری فارس با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوع «افزایش تعرفه تلفن ثابت از دستور کار خارج شد/ تعلل مخابرات در ارائه برنامه توسعه» شرکت مخابرات ایران با ارائه توضیحاتی درباره این خبر، اعلام کرد: طبق نظر کارشناسان داخلی و مشاوران خارجی شرکت مخابرات ایران، میزان سرمایه گذاری در چهار سال ۷ هزار میلیارد تومان در بخش تلفن ثابت و توسعه زیرساخت به ویژه شبکه و IT است. این شرکت همچنین تصویر نامه ارائه برنامه‌های توسعه مخابرات به رگولاتوری را نیز منتشر کرد.اما رگولاتوری این نامه را مصداق اعلام برنامه توسعه ندانست و اعلام کرد: «این نامه که پنج ماه پس از تاریخ مقرر و با امضای مدیرعامل شرکت ارسال شده، صرفاً یک جزوه حاوی یک پاورپوینت درباره عناوین برنامه‌های توسعه‌ای مخابرات ایران و برنامه تغییر ساختار سازمانی و فنی در این شرکت است و فاقد برنامه‌های توسعه کمی و کیفی به ویژه در شبکه تلفن ثابت است. علاوه بر این، این برنامه باید به صورت یک بسته کامل حاوی پروژه‌ها، زمانبندی اجرائی، اعتبارات منظور شده و نحوه اجرای آن باشد و به تایید هیات مدیره و مجمع شرکت مذکور نیز رسیده باشد تا پشتوانه اجرایی داشته و بتوان بر مبنای آن، برنامه‌های توسعه شرکت را پیگیری کرد.»اکنون خبرگزاری فارس لیست مذکور از برنامه‌های توسعه‌ای مخابرات را طی سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ منتشر می‌کند. این برنامه می‌تواند معیار قضاوت درباره صحت گفته مخابرات یا رگولاتوری باشد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر