در حال خواندن
برای تور لحظه آخری، چمدانتان آماده باشد
0

اگر قصد رفتن به سفری خوب و خاطره‌انگیز و در عین حال ارزان قیمت هستید باید به دنبال خرید تورهای لحظه آخری باشید. شاید فکر کنید که این تورها به دلیل قیمت پایینی که دارند از کیفیت خوبی برخوردار نباشند. اما باید بگوییم که این‌طور نیست. با خرید تورهای لحظه آخری از علی بابا تمام امکاناتی که دیگر تورها دارند در اختیار شما قرار می‌گیرد. در این مطلب می‌خواهیم ضمن معرفی تورهای لحظه آخری از مزیت‌های خرید آن‌ها بگوییم.

تور لحظه آخری چیست؟
شاید برای شما سوال شده باشد که چرا یک شرکت بخواهد تورهای خود را با قیمت پایین‌تری ارائه کند. گاهی مواقع به ویژه در دوره‌های کم‌سفر پیش می‌آید که صندلی‌های هواپیما به طول کامل رزرو نمی‌شوند و تعدادی اتاق در هتل نیز خالی می‌ماند. بنابراین جهت جلوگیری از ضررهای احتمالی شرکت اقدام به عرضه تور لحظه آخری می‌کند. به همین صورت است که هم شما می‌توانید به سفری با کیفیت ولی ارزان‌تر بروید و هم شرکت دچار مشکلات مالی نخواهد شد. در واقع خرید تورهای لحظه آخری از جمله مواردی هستند که شرکت ارائه کننده و مسافران در کنار یکدیگر همکاری‌ای دوستانه دارند.

زمان تور لحظه آخری مشخص است؟
پاسخ به این سوال منفی است. تورهای لحظه آخری زمان مشخصی ندارند. به طور معمول دو الی سه روز پیش از سفر شرکت ارائه دهنده شروع به اعلام فروش ویژه می‌کند. بنابراین اگر قصد سفر دارید باید آماده باشید و مدام آژانس‌های مسافربری معتبر را پیگیری کنید. به این صورت به محض اعلام یک تور مشهد لحظه آخری می‌توانید آن را خریداری کنید و به مسافرت برسید. اما توجه داشته باشید که این تورها را اغلب در شبکه‌های اجتماعی و یا از طریق پیامک به مخاطبان اطلاع رسانی می‌کنند. حتی می‌توانید از دوستانتان بخواهید تا در صورت دریافت چنین مواردی شما را نیز از آن باخبر کنند.

سرعت عمل در خرید
یکی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام خرید تورهای لحظه آخری باید به آن توجه کنید سرعت عمل است. این تورها به دلیل قیمت مناسبی که دارند خیلی سریع به فروش می‌رسند و تمام می‌شوند. اگر پیشنهاد توری را مشاهده کردید که به نظر برای شما مناسب است فرصت را از دست ندهید و بدون راه دادن هیچ‌گونه شکی به خود خرید آن را نهایی کنید. همین مسافرت لحظه آخری می‌تواند به یکی از بهترین تجربه‌های شما تبدیل شود. بنابراین حالا که چنین تورهای مسافرتی وجود دارند بهتر است شما هم کمی ریسک کنید و با خرید آن‌ها به تجربه‌ای خاص و تازه برسید.

از شرکت‌های معتبر خریداری کنید
همان‌طور که ذکر کردیم تورهای لحظه آخری از طرفداران زیادی برخوردار هستند. همین موضوع دستمایه برخی افراد سودجو برای انجام کلاه‌برداری شده است. بنابراین خیلی مهم است که آن را از شرکتی معتبر خریداری کنید. شما با خرید تور لحظه آخری از علی بابا می‌توانید خیال خود را از بابت هر نوع مشکلی آسوده کنید.
زیرا برخی دیگر از شرکت‌ها با این‌که اقدامی برای کلاه‌برداری نمی‌کنند و شما را واقعاً به سفر می‌فرستند اما امکانات مناسبی ندارند. آن‌ها برای این‌که در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده باشند بسیاری از خدمات ضروری در طول پرواز را حذف کرده و یا از اول هواپیماهای کیفیت پایینی را برای سفر انتخاب می‌کنند. همچنین ممکن است هتل شما نیز در مقصد چندان کیفیت خوبی نداشته باشد. علاوه بر این‌ها موارد دیگری در سفر هستند که احتمال رعایت آن‌ها از طرف شرکت‌های سودجو بسیار پایین است. از جمله‌ی این خدمات می‌توان به بیمه‌های مسافرتی اشاره کرد که وجود آن‌ها در سفر و به ویژه تور بسیار حائز اهمیت است.
با این تفاسیر باید توجه داشته باشید که فریب هر تبلیغاتی درباره تور لحظه آخری را نخورید. درست است که باید در خرید عجله کنید اما به طور حتم از معتبر بودن فروشنده اطمینان داشته باشید و بدون آگاهی اقدام نکنید.

سخن آخر
سفر رفتن برای هر انسانی ضروری است. در دورانی که تمام زندگی انسان‌ها پر از مشغله‌ها و خستگی‌های کاری است رفتن به سفر می‌تواند تأثیر زیادی در بهتر شدن روحیه داشته باشد. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر نیز خرید تورهای لحظه آخری است. این تورها به دلایلی که پیش‌تر ذکر کردیم از قیمت‌های مناسبی برخوردار هستند. اما این کاهش قیمت به هیچ وجه دلیل بر پایین بودن خدمات نیست. حتی ممکن است شما تور باکیفیتی را بتوانید در لحظه آخر ارزان‌تر از دیگر تورها خریداری کنید.
بنابراین سرعت عمل در تهیه تورهای لحظه آخر اهمیت دارد. مواردی که در این مطلب گفته شد مهم‌ترین نکاتی هستند که شما باید درباره تورهای لحظه آخری بدانید. بهتر است هنگام خرید به این توصیه‌ها توجه کرده و آن‌ها را در ذهن داشته باشید.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر