در حال خواندن
برادری و همفکری راه حل مشکلات در کارها است
0

به گفته رییس سازمان تنظیم مقررات، انتخاب مدیران از داخل مجموعه ارتباطات و مخابرات کشور از سوی وزارت ارتباطات، بهترین فرصت برای توسعه این حوزه است.
نود آی سی تی – دکتر علی اصغر عمیدیان، عضو پیشین هیات مدیره شرکت، در مراسم تودیع خود از هیات مدیره شرکت مخابرات، گفت: مدت حضور هر فرد در هر جایگاه مسوولیت، ظرف زمان ما همان خون بهای شهدای انقلاب اسلامی است و عملکرد ما در مسؤولیتی که داریم مظروف این ظرف است که امیدواریم همیشه به خوبی پر شود.
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با بیان اینکه اتحاد و همدلی دو ویژگی بارز دولت جدید است افزود: با گرایش به این دو ویژگی در هر جایگاهی که باشیم – چه ستادی و چه اجرایی- به خوبی می توانیم مجموعه ارتباطات کشور را اداره کنیم.
وی همچنین، با اشاره به اینکه برادری و همفکری راه حل عمده مشکلات در کارها است افزود: با پتانسیلی که در فضای شرکت مخابرات ایران حاکم است و شناختی که مهندس جهانگرد از این فضا در اختیار دارد، بزرگترین امتیاز پیشبرد اهداف در این حوزه است.
عمیدیان، انتخاب مدیران از داخل مجموعه ارتباطات و مخابرات کشور از سوی وزارت ارتباطات را بهترین فرصت برای توسعه این حوزه دانست و افزود: با استفاده از این فرصت باید بکوشیم در جهت حل مشکلات تلاش کنیم تا خیر و برکت نصیب ما بشود.
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تمام مدیران شرکت مخابرات ایران در طول خدمت خود در شرکت تشکر کرد و انتخاب مهندس جهانگرد را به عنوان نماینده دولت در هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، به ایشان تبریک گفت.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر