در حال خواندن
بانک‌ملت: تراکنش‌ها در جایگاه‌های سوخت تغییر خاصی نکرده‌است
0

نود فناوری – طی روزهای اخیر پس از تغییر سیکل تسویه در سامانه پایا که برای واریز وجه کارتخوان‌ها از آن استفاده می‌شود، برخی از جایگاه‌های سوخت دستگاه‌های کارتخوان نصب شده در پمپ‌ها را خاموش کردند و با نصب پلاکاردهایی اعلام کردند که وجه سوخت را فقط با اسکناس دریافت می‌کنند.
این اقدام اما با همراهی تعداد زیادی از جایگاه‌ها همراه نشد و طبق گزارش‌های میدانی، برخی از معدود جایگاه‌هایی که دریافت الکترونیکی وجه سوخت را متوقف کرده بودند، دستگاه‌های کارتخوان را دوباره روشن کرده‌اند.
از آنجا که تقریبا تمام کارتخوان‌های نصب شده در جایگاه‌های سوخت تحت مدیریت بانک ملت است برای بررسی شرایط به سراغ مسئولان این بانک رفتیم.
شهریار خلیلی، رئیس اداره کل بانکداری شخصی و توسعه محصول بانک‌ملت در پاسخ به این پرسش که آیا طی یک هفته گذشته تغییری در تعداد تراکنش‌های جایگاه‌های سوخت اتفاق افتاده است، گفت: تغییر محسوسی نداشته‌ایم البته تراکنش‌ها کمتر از ده درصد کاهش داشته‌اند که علت آن کم شدن تردد در شرایط جوی روزهای اخیر و تعطیلی ‎مدارس و ادارات بوده و طبیعی است که نیاز به سوخت‌گیری کاهش یابد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر