در حال خواندن
باشگاه مشتریان همراه اول راه اندازی شد
0

به منظور ارائه خدمات ویژه به مشترکین، باشگاه مشتریان همراه اول با نام «باشگاه فیروزه ای» راه اندازی شد.
نود فناوری – از سی ام خرداد ماه، با هدف ارائه خدمات ویژه به اعضای باشگاه و تقویت ارتباط تعاملی بین همراه اول و مشترکین وفادار، باشگاه مشتریان این اپراتور با نام «باشگاه فیروزه ای» آغاز به کار کرد.در مرحله نخست این طرح، مشترکین سیم کارت های دائمی اپراتور اول با عضویت رایگان در باشگاه فیروزه ای می توانند در ازای میزان کارکرد پرداخت شده امتیاز کسب کنند و از مزایای عضویت در باشگاه بهره مند شوند.«مبادله امتیازات کسب شده با بسته ها و هدایای ویژه»، «شرکت در قرعه کشی ها» و «بهره مندی از تخفیفات ویژه محصولات و خدمات شرکت ها و فروشگاه های تجاری و تفریحی طرف قراداد با باشگاه» از جمله مزایای عضویت همراه اولی ها در باشگاه فیروزه ای ذکر شده است.مشترکین سیم کارت های دائمی همراه اول می توانند با ارسال پیامک حاوی عدد ۱ به شماره ۸۰۴۷ و یا شماره گیری کد #۸* ، پس از دریافت پیام خوشامدگویی، به صورت رایگان عضو باشگاه فیروزه ای شوند.اعضای باشگاه، با پرداخت در ازای میزان کارکرد، امتیاز کسب خواهند کرد. کارکرد شامل مکالمه، ارسال پیامک، اینترنت نوترینو، تماس های رومینگ بین الملل و بسته های ارزش افزوده است.همراه اولی ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به نشانی www.mci.ir/customerclub مراجعه کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر