در حال خواندن
باریک‌ترین گوشی همراه جهان از راه رسید
0

پس از عرضه گوشی‌هایی با ضخامت ۱۲، ۱۰، ۸ و ۷ میلیمتر حال گوشی هوشمند جدیدی روانه بازارهای جهانی شده که تنها ۶.۶۵ میلیمتر ضخامت دارد.
نود آی سی تی – نکته جالب آن است که این گوشی از سوی شرکت‌های مشهور سازنده گوشی مانند اپل، سامسونگ، موتورولا، اچ تی سی و غیره عرضه نشده، بلکه یک شرکت چینی به نام Oppo آن را در دسترس علاقمندان قرار داده است.
گوشی یاد شده مجهز به نسخه ۴ سیستم عامل آندروید یا Ice Cream Sandwich است. در این گوشی از پردازنده دو هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی استفاده شده و دارای RAM یک گیگابایتی است. نمایشگر این گوشی از نوع ۴.۳ اینچی و AMOLED Plus است و بر روی بخش جلوی آن دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی نصب شده است.
دوربین مذکور از توان فیلم برداری با دقت ۷۲۰p هم برخوردار است. اما در پشت گوشی دوربینی ۸ مگاپیکسلی با دقت ضبط ویدیویی ۱۰۸۰p نصب شده است.
گوشی یاد شده ۳۹۹۹ یوآن معادل ۶۳۲ دلار است. پیش از این در میان گوشی‌های باریک عرضه شده به بازار آیفون ۴ از همه محبوب تر بود که ضخامت آن ۹.۳ میلیمتر بود. رتبه بعدی با ضخامت ۸.۴۵ میلیمتری متعلق به گالکسی اس سامسونگ و رتبه سوم با ضخامت ۷.۱ میلیمتری متعلق به Droid Razr شرکت موتورولا است.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر