در حال خواندن
اینترنت حجمی به نفع مشترک است
1

به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، فروش اینترنت حجمی به نفع کاربران است.
نود آی سی تی – علیرضا صیدی با بیان این مطلب گفت:‌ آبان ماه سال گذشته سازمان تنظیم مقررات مصوبه‌ای را ابلاغ کرد که به موجب آن لازم بود شرکت مخابرات ایران اینترنت خود را به صورت حجمی به کاربران واگذار کند.
وی افزود:‌ ما نیز براساس مصوبه بررسی‌های لازم را انجام دادیم اما لازم بود که ارائه این سرویس به گونه‌ای باشد که قیمت و کیفیت آن مناسب باشد، به همین دلیل ما از روی اصل مشتری مداری اجرای طرح را برای مدتی به تعویق انداختیم تا تجهیزات لازم برای اجرای مناسب آن فراهم شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران بیان کرد: قطعا کیفیت اینترنت حجمی به مراتب بهتر از اینترنت نامحدود است؛ زیرا در اینترنت نامحدود ما به نسبت ۱ به ۱۰ پهنای باند را به اشتراک می‌گذاریم. اما در اینترنت حجمی نسبت ۱ به ۸ را برای مشترکان در نظر می گیریم.
صیدی افزود: فروش سرویس حجمی اینترنت مخابرات در استان البرز آغاز شده و در آینده نزدیک در استان تهران هم عملیاتی خواهد شد.
صیدی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها مشترکان قدیمی می‌توانند با همان تعرفه‌ها از اینترنت نامحدود که امکان اشتراک ۱ به ۱۰ را دارد، استفاده کنند. مشترکان جدید هم در صورتی که بخواهند، می‌توانند از اینترنت نامحدود با ضریب اشتراک ۱ به ۸ استفاده کنند و در این میان اگر کاربری علاقه‌مند به دریافت اینترنت حجمی هم باشد؛ پس از ارائه این سرویس می‌تواند با تعرفه‌های تعیین شده این سرویس را دریافت کند.
وی افزود: البته ما تا زمانی که حتی یک مشترک هم داشته باشیم واگذاری اینترنت نامحدود با ضریب اشتراک ۱ به ۱۰ را ادامه خواهیم داد.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: مخابرات استان تهران در چهاردهمین نمایشگاه تلکام سرویس‌هایی از جمله، تلویزیون اینترنتی (IPTV)، عرضه گیم و آموزش و خرید از راه دور را ارائه می‌کند.
صیدی افزود: در حال حاضر طرح IPTV به صورت پایلوت در برخی نقاط اجرایی شده که در حال حاضر برای این طرح تعرفه ۱۰ هزار تومانی برای هر ماه تعیین شده است.
وی بیان کرد: زمانی که این طرح به صورت گسترده عملیاتی شود قطعا شرکت مخابرات براساس تعرفه‌های ابلاغ شده از سوی سازمان تنظیم مقررات اقدام خواهد کرد.
مدیرعامل مخابرات استان تهران افزود: اکنون شرکت مخابرات استان تهران ۴۵۰ هزار مشترک فعال دارد و امیدوار است در آینده علاوه بر افزایش تعداد مشترکان بسته‌های ارزش افزوده و اینترنت پر سرعت را نیز به این کاربران عرضه کند.
صیدی در پاسخ به پایین بودن کیفیت برخی خدمات مخابرات از جمله اینترنت، گفت: مطمئن باشید دل ما از شما بیشتر می‌سوزد چرا که اگر مشتری ما راضی نباشد دیگر ما به درآمد نخواهیم رسید به این دلیل تلاش داریم که به گونه‌ای کار کنیم که مشترکان ناراضی ما راضی و مشترکان راضی ما وفادار شوند.
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر