در حال خواندن
افزایش قیمت لپ‌تاپ از مهر ماه
0

یک فعال بازار IT گفت: با توجه به افزایش ۶۰ هزار تومانی هزینه حمل هر لپ‌تاپ به کشور، پیش‌بینی می‌شود که از اول مهرماه قیمت هر لپ‌تاپ در بازار حدود ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار تومان افزایش یابد.
محمدحسن محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری خبرگزاری فارس از افزایش ۶۰ هزار تومانی هزینه حمل هر لپ‌تاپ به کشور خبر داد.وی توضیح داد: هم‌اکنون اجناس موجود در بازار متعلق به خریدهای قبل است که کالاهای جدید متأثر از افزایش هزینه حمل، از ابتدای مهرماه در بازار توزیع خواهد شد.این واردکننده قطعات رایانه و لپ‌تاپ لوتوس افزود: هزینه حمل لپ‌تاپ‌ها بدون توجه به قیمت دستگاه مبلغ یکسانی است و با توجه به این موضوع، قیمت هر لپ‌تاپ حدود ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.این فعال بازار IT تأکید کرد: همچنین به دلیل اینکه اغلب واردات گوشی‌های موبایل از راه قاچاق است و هزینه حمل تبلت نیز چندان نیست، از مهرماه در بازار این دو کالا تغییر محسوسی ایجاد نخواهد شد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر