در حال خواندن
افزایش ارزش بیت کوین فریب دهنده است
0

نود فناوری-«برایان آرمسترانگ» (Brian Armstrong) مدیر عامل Coinbase، کمپانی مشهور نقل و انتقال بیت کوین در پستی که در سایت خود منتشر کرده، به مشتریان در مورد ریسک های احتمالی مبادله ارزهای دیجیتالی هشدار داده است.

در چند روز اخیر قیمت هر واحد بیت کوین افزایش قابل توجهی داشته و حتی بر اساس اعلام برخی از شرکت های مبادله کننده از ۱۷ هزار دلار نیز فراتر رفته. حالا اما این مقدار با کمی کاهش به حدود ۱۶،۵۰۳ دلار رسیده است.

آرمسترانگ در پستی که مننتشر کرده، اعلام نموده افزایش علاقه برای سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه، موجب ناپایداری و وارد آمدن فشار بالا به سیستم های کامپیوتری شرکت متبوعش شده است.

 

سرعت گرفتن روند افزایشی قیمت بیت کوین از حدود یک سال پیش آغاز شد. در حالی که این ارز در سال ۲۰۱۱ حدود ۳۰۰ دلار قیمت داشت، یک سال پیش به مبلغ ۸۰۰ دلار رسید و اکنون در حدود ۱۷ هزار دلار معامله می شود.

به نظر نمی رسد در آینده نزدیک شاهد متوقف شدن حباب قیمت بیت کوین باشیم و در صورتی که این روند افزایشی ادامه یابد، احتمال افزایش بهای آن تا ۴۵ هزار دلار هم وجود دارد.

همچنین عقد نخستین «قرارداد آتی» بیت کوین که امروز در گروه بورس شیکاگو به نام Cboe انجام شد، قیمت این ارز دیجیتالی را به یکباره افزایش داد.

احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا ۴۵ هزار دلار

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر