در حال خواندن
اعضای جدید هیات مدیره شرکت مخابرات ایران معرفی شدند
0

دکتر سید مصطفی سید هاشمی، مهندس حمید رضا مدرس خیابانی، دکترعلی بقایی، مهندس محمد روح الهی و مهندس نصرا… جهانگرد به عنوان اعضاء جدید هیأت مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران معرفی شدند.
نود آی سی تی – سید مصطفی سید هاشمی به نمایندگی از شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران، مدرس خیابانی به نمایندگی از شرکت شهریار مهستان، علی بقایی به نمایندگی از شرکت توسعه اعتماد مبین، محمد روح الهی به نمایندگی از کانون شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت و نصرا… جهانگرد به نمایندگی از دولت به عنوان اعضاء جدید هیأت مدیره‌ شرکت مخابراتایران معرفی شدند. گفتنی است، پیش از این، با ابقای روح الهی و انتصاب جهانگرد به عنوان نمایندگان سهام عدالت و دولت در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، با توجه به رویکرد وزیر ارتباطات در خصوص شرکت مخابرات ایران، گمانه زنی‎ها در خصوص تغییر سه عضو هیات مدیره‎ غیردولتی این شرکت بالا گرفته بود که با ابقای سیدهاشمی و بقایی، تنها مدرس خیابانی جایگزین مهردادی در هیات مدیره این شرکت شد تا در دوره جدید، مخابرات با کمترین تغییرات مدیریتی به فعالیتش ادامه دهد. اضافه می‎شود با توجه به کاهش تعداد اعضای هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار از ۷ نفر به ۵ تصمیم بر آن شد که مهردادی که عضویت هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار را همزمان بر عهده دارد از هیات مدیره مخابرات ایران کنار گذاشته شود تا از این پس تنها به عنوان عضو هیات مدیره همراه اول فعالیت کند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر