در حال خواندن
از وقوع بحران های سایبری پیشگیری کنیم
0

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران در آیین نامه مانور قطع پاور گفت» آسیب ها و تهدیدهای سایبری همواره در حوزه ارتباطات و مخابرات کشور وجود دارد و فرهنگ سازی، آموزش کارکنان، مردم و اطلاع رسانی در خصوص تهاجمات سایبری می تواند در پیشگیری از وقوع بحران ها و پرکردن حفره های امنیتی بسیار موثر است.
نود آی سی تی – علیرضا صیدی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در حوزه پدافند غیرعامل، برلزوم هوشیاری و حفظ آمادگی در برابر تهدیدهای سایبری اصرار ورزید.او با بیان اینکه امروز اکثر سازمان ها و نهادهای کشور برپایه ارتباطات مخابراتی و اینترنتی فعالیت می کنند بیان کرد: مسوولیت خطیری بر دوش مخابرات اسان تهران است چرا که وابستگی زیادی در اکثر حوزه های اقتصادی و اجتماعی و حتی فرهنگی به فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی وجود دارد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر