در حال خواندن
سود مخابرات از خطوط دایری ماهانه ۵۰۰ تومان است
0

مدیر عامل مخابرات استان تهران گفت: در حال حاضر هزینه نگهداری هر خط تلفن ثابت برای مخابرات حدود ۸ هزار و ۵۰۰ تومان در حالیکه درآمد ماهانه ما تنها ۹ هزار تومان است.
نود فناوری – علیرضا صیدی طرح تجاری تلفن ثابت در کشور و به خصوص تهران را زیان‌ده دانست و اظهار کرد: با توجه به رسالت شرکت مخابرات درخصوص خدمات‌دهی به مردم این حوزه نیز توسعه یافته است و توانسته‌ایم در سال گذشته تعهدات مخابرات استان تهران در حوزه تلفن ثابت را بروز نماییم.وی عنوان کرد: چنانچه فکری برای پوشش هزینه‌های دایری، نگهداری تلفن ثابت و میزان درآمد حاصله از این حوزه شود، با توجه به پتانسیل موجود در شرکت مخابرات استان تهران امکان توسعه و ارتقای کیفیت سرویس‌های تلفن ثابت وجود دارد.مدیر عامل مخابرات استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر هزینه نگهداری هر خط تلفن ثابت برای مخابرات حدود ۸ هزار و ۵۰۰ تومان است، گفت: این در حالی است که درآمد ماهانه ما تنها ۹ هزار تومان است.وی افزود: همچنین هزینه نگهداری یک خط تلفن همگانی، ۳۱هزار و ۹۰۰ تومان و درآمد ماهانه حاصله حدود ۲۲ هزار تومان است. درحال حاضر دنیا به سمت همگرایی ثابت، همراه و دیتا پیش می‌رود بنابراین روند توسعه در تلفن ثابت باید شتاب بیشتری داشته باشد که این امر مستلزم افزایش تعرفه‌ها و رفع مشکل درآمدی مخابرات در حوزه تلفن ثابت است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر