در حال خواندن
ارسال پیامک اینترنتی امکان پذیر شد
0

معاونت توسعه و مهندسی مخابرات استان تهران با بیان اینکه امکان ارسال پیامک با استفاده از شماره‌ تلفن ثابت و از طریق اینترنت، به مشترکان تلفن همراه و یا تلفن ثابت فراهم شده است، اعلام کرد: با سرویس آسانک درحین کاربری اینترنت بدون نیاز به گوشی تلفن همراه و ثابت می توان پیامک ارسال کرد.
نود آی سی تی  – سمیع‌الله صادقی با بیان اینکه شرکت مخابرات استان تهران  سرویسی را فعال کرده است که به واسطه این سرویس، مشترکان می‌توانند با شماره‌ تلفن ثابت خود و از طریق اینترنت، به مشترکان تلفن همراه و یا تلفن ثابت پیامک ارسال کنند، گفت: شماره‌ فرستنده‌ پیامک، همان شماره‌ تلفن ثابت کاربر بوده و حتی امکان ارسال پیامک به تلفن ثابت نیز وجود دارد.
وی افزود: استفاده از این سرویس جدید مخابرات، باعث خواهد شد که پیامک‌هایی که افراد برای اطلاع‌رسانی، تبلیغات و تعامل با مشتریان خود ارسال می‌کنند به جای ارسال با پیش شماره‌ 1000 یا ۲۰۰۰ و یا ۳۰۰۰، با شماره‌ تلفن ثابت فرد و با پیش شماره ۰۲۱ ارسال شود.
وی با بیان اینکه شناسه پیامکی این سرویس همان شماره تلفن تماس  کاربر خواهد بود، ادامه داد: به محض دریافت پیامک روی تلفن همراه مخاطب، امکان برقراری مستقیم تماس (call) و یا پاسخ دهی مستقیم (reply) روی همان شماره، برای دریافت کننده پیامک وجود دارد چرا که شماره ارسال پیامک (ID) همان شمار تلفن ثابت است.
صادقی افزود: متقاضیان با مراجعه به دفاتر خدمات مشترکان مخابرات سرویس پیامک اینترنتی(ارسال و دریافت پیامک) خود را می‌توانند فعال  و هزینه آن را بر روی قبض تلفن ثابت پرداخت کنند.
معاونت توسعه و مهندسی مخابرات استان تهران گفت: همچنین متقاضیان ازطریق سایت اینترنتی www.asanak.ir برای دریافت این سرویس ثبت نام کنند.
وی در پاسخ به اینکه فرق سرویس آسانک با پیامک انبوه چیست، گفت: با استفاده ازاین سرویس امکان ارسال و دریافت پیامک انبوه از طریق تلفن ثابت وبدون پیش شماره‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و یا۳۰۰۰ فراهم شده که این خط تلفن ثابت کاربر است که به صورت انحصاری و از سمت مخابرات تهران در اختیار  فرد قرار داده شده است. 

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر