در حال خواندن
ارائه هزار سرویس پیامکی بر بستر موبایل همراه اول
0

اپراتور همراه اول در نمایشگاه ایران تلکام امسال ۱۵ سرویس جدید، بیش از ۱۰۰۰ سرویس پیامکی، ۱۰سرویس جدید بر بستر MMS، سرویس پنجره و ابر همراه اول، ۶ نرم افزار کاربردی جدید و بیش از ۱۲۰۰۰ آوای انتظار جدید را عرضه کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، حضور همراه اول در نمایشگاه ایران تله کام امسال با شعار “یه همراه معتبر” با زیر بنای غرفه سازی حدود ۲۸۰۰ متر مربع صورت گرفت که این اپراتور به همراه شرکت های مرتبط و همکار، در سالن اختصاصی شماره ۷، آخرین محصولات و خدمات نوین خود را با رویکرد ارائه خدمات جدید و گسترش بازارهای جدید عرضه کرد.
در نمایشگاه امسال، همراه اول با برپایی یک نمونه از فروشگاه های زنجیره ای خود، علاوه بر نمایش فروش محصولات مرتبط با تلفن همراه، خدمات ویژه ای به مشترکین ارائه کرد؛ از دیگر برنامه های این اپراتور، باندلینگ یک گوشی هوشمند در کلاس جهانی با سیم کارت های همراه اول بود که قرار است این بسته با شرایط ویژه بصورت نقد و اقساط به علاقه مندان عرضه شود.
در ایران تلکام ۲۰۱۳ علاوه بر سرویس های فعلی همراه اول با ۱۵ سرویس جدید به استقبال بازدیدکنندگان رفت؛ همچنین ارائه بیش از یکهزار سرویس پیامکی، ۱۰سرویس جدید بر بستر MMS، معرفی سرویس پنجره و ابر همراه اول، معرفی ۶ نرم افزار کاربردی جدید و ارائه بیش از ۱۲۰۰۰ آوای انتظار جدید، از دیگر برنامه های این اپراتور اول در تله کام امسال بود.
همراه اول در عرصه خدمتگذاری به مشترکان سازمانی و شرکتی، محصول “همراه اول کسب و کار” با رسالت سرآمدی در ارائه خدمات و محصولات ارزشمند را برای سازمان و شرکتها ایجاد کرده است؛ این محصولات و خدمات شامل سیم کارت سازمانی، صندوق پیامک سازمانی، آوای انتظار سازمانی، شبکه خصوصی مجازی موبایل، خدمات M2M، صندوق پیام صوتی، پخش سلولی، USSD و بسته های دیتای سازمانی است.
این اپراتور عرضه سیم کارت دانشجو و معرفی بخش های دیگری نظیر مسئولیت اجتماعی (CSR)، رعایت الزامات تشعشع، تعالی سازمان، نظرسنجی، بازی و سرگرمی را در نمایشگاه امسال داشته است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر