در حال خواندن
آیفون X شما را در معرض فرکانس های رادیویی خطرناک قرار نمی دهند
0

در حالی که پیش فروش آیفون X اپل تا چند هفته دیگر آغاز می شود و برای عرضه دستگاه در تاریخ سوم نوامبر برنامه ریزی شده است، موبایل سالگرد ده سالگی آیفون بالاخره جوازهای لازم را از رگولاتوری آمریکایی FCC دریاف کرده است. دریافت این جواز بدان معناست که اپل دیگر مجبور به اشاره به عدم فروش آیفون X در وب سایت رسمی خود نیست و حالا هر سه مدل آیفون X می توانند در تمام ایالات آمریکا فروخته شوند.

در مقام توضیح باید گفت هر دستگاهی که از سخت افزارهای رادیویی بهره می برد، باید جوازهای لازم را از FCC دریافت نماید. این رگولاتوری اطمینان حاصل می کند که محصولات مورد اشاره باعث تداخل در امواج نمی شوند یا کاربران را در معرض فرکانس های رادیویی خطرناک قرار نمی دهند.

اگرچه اپل هنوز تاریخ عرضه دیوایس پرچمدارش را تغییر نداده، در گزارش های تازه گفته می شود که اپل تا به این لحظه تنها موفق به تولید کمتر از ۱۰ درصد از واحدهای مد نظر خود شده است. گفته می شود علت این مسئله، به پیچیدگی روند تولید دوربین TrueDepth آیفون X باز می گردد. این دوربین برای سیستم تشخیص چهره Face ID مورد استفاده قرار می گیرد.

مدل ۶۴ گیگابایتی آیفون X قرار است با قیمت ۹۹۹ دلار روانه بازار شود و این قیمت برای مدل پریمیوم ۲۵۶ گیگابایتی به ۱۱۴۹ دلار می رسد. آیفون X نخستین آیفونی است که همراه با نمایشگر OLED عرضه می شود و از طراحی لبه تا لبه بهره مند شده است. شارژ وایرلس و حالت تصویربرداری جدید پرتره از جمله قابلیت های این دستگاه گران قیمت هستند.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر