در حال خواندن
آیا تنوع بسته های همراه اول پاسخ مشترکانش را می دهد؟
0

در بازار کالا و خدمات دسترسی به تنوعی از محصولات از یک سو یک جذابیت برای مشتریان به شمار می آید و از سوی دیگر قدرت انتخاب آن ها در یافتن مناسب ترین و سازگارترین خدمت یا محصول افزایش می دهد. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که تنوع بیش از حد نیز می تواند آسیبی هم برای ارایه دهندگان کالا و خدمات و هم برای مشتریان باشد. چراکه در این صورت تصمیم گیری برای فرد با اشکال مواجه می شود و ممکن است در چنین شرایطی شرکت ارایه دهنده آن محصولات بسیار متنوع با انتخاب نادرست یا بی انتخابی و در نتیجه ریزش مشتریان خود مواجه شود. با توجه به مقدمه کوتاهی که در مورد تنوع محصولات و تاثیر آن بر انتخاب افراد گفته شد، در این گزارش قصد  داریم به بررسی محصولات اپراتور همراه اول در طراحی بسته هایی که در اختیار مشترکان قرار می دهید بپردازیم و تنوع این بسته ها را بررسی کنیم.

بسته ترکیبی

بسته های ترکیبی دلخواه، بسته‌هایی ۳۰ روزه شامل سه بخش اینترنت، مکالمه و پیامک هستند که حجم هر بخش متناسب با مصرف و نیاز کاربر قابل انتخاب است. بنابراین کلیه مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند با ساختن بسته مورد نیاز خود هزینه‌های ارتباطی را بهتر مدیریت کنند.

مشترکان برای استفاده از بسته ترکیبی می توانند کد دستوری *۱۰۰*۵۳#  را شماره گیری کنند.

بسته اینترنت همراهی

در طرح اینترنت همراهی به هر یک از مشترکان (دائمی یا اعتباری) همراه اول بسته‌های اینترنت ویژه و مقرون به صرفه پیشنهاد می‌شود. این پیشنهاد با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و براساس الگوی مصرف هر مشترک است.

با توجه به اینکه بسته‌های پیشنهادی طرح اینترنت همراهی کاملا اختصاصی مشترکان است، با استفاده از آنها می‌توان تا ۴۰ درصد هزینه اینترنت آن ها را نسبت به استفاده از بسته‌های عادی کاهش داد.

مشترکان برای استفاده از بسته ترکیبی می توانند کد دستوری *۱۰۰۰*۲۱۱# را شماره گیری کنند.

مدار فیروزه ای

بسته های مدار فیروزه ای، بسته های اینترنت و بسته های مکالمه کوتاه مدت (ساعتی) و به صرفه ای هستند که قیمت آنها در ساعات و مکان های مختلف شبکه همراه اول متفاوت خواهد بود.

مشترکان برای استفاده از بسته ترکیبی می توانند کد دستوری *۱۲۱#را شماره گیری کنند.

رومینگ

در مورد رومینگ بین الملل مشترکان اعتباری و دائمی همراه اول می‌توانند در سفرهای خارجی خود از خدمات رومینگ این اپراتور استفاده کنند. به این ترتیب تلفن آنها در کشورهای مورد توافق این اپراتور نیز فعال خواهد ماند و می‌توانند برای ارسال پیامک، برقراری تماس و یا استفاده از اینترنت از سیم‌کارت همراه اول خود استفاده کنند. در عین حال همراه اول برای برخی مقاصد پر سفر مشترکان خود بسته هایی را طراحی که استفاده از آن ها بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود. این کشورها شامل عراق و امارات هستند.

مشترکان برای استفاده از بسته ترکیبی می توانند کد دستوری *۱۰*۲۹*۱۳۱# را شماره گیری کنند.

 

این بسته ها و سایر بسته های طراحی شده توسط همراه اول این امکان را برای مشترکان فراهم می کند تا در موقعیت های مختلف بسته به نیاز خود بسته ای مناسب را انتخاب کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر