در حال خواندن
اقدام نوآورانه همراه اول در نمایشگاه کار شریف / ارائه بازی AdverGame برای معرفی صنعت تلکام به علاقمندان
0

از روز یکشنبه نمایشگاهی تحت عنوان نمایشگاه کار دانشگاه شریف آغاز به کار کرد که هدف آن اختصاص فرصتی برای آشنایی کارجویان و کارفرمایان با صنایع فعال کشور و موقعیت‌های شغلی جاری بود. در واقع این نمایشگاه محیطی را فراهم کرد تا افراد ماهر جویای کار بتوانند با صاحبان کسب و کارها از نزدیک ملاقات کرده و برای قرار گرفتن در موقعیت کاری که به آن علاقمندند و در آن زمینه تخصص دارند، لابی کنند.

این اقدام یعنی برگزاری نمایشگاه کار خود اقدامی نوآورانه است. اما شرکت ارتباطات سیار ایران نیز با توجه به اینکه همواره به موضوع نیروی انسانی اهمیت ویژه ای می دهد، با اقدامی نوآورانه تر در این نمایشگاه حضور یافته و به جمع‌آوری دیجیتالِ رزومه‌های کارجویان و متخصصان از طریق پلتفرمی بومی پرداخته است.

اما رونمایی از بازی AdverGame در این نمایشگاه نیز اقدام مهم و خلاقانه دیگری است که توسط همراه اول برای معرفی صنعت تلکام به علاقمندان این حوزه صورت گرفته است.

این بازی که برگرفته از بازی دیگری تحت عنوان BMSplus است یک بازی تبلیغاتی به حساب می آید که از طریق آن علاقمندان به بازی های رایانه ای با بازی کردن با آن از طریق استندهای تعبیه شده در این نمایشگاه در هر مرحله با استفاده از آیکون هایی که به شکل دکل های مخابراتی هستند پوشش مناسب مناطق مختلف را انتخاب می کنند.

هدف نهایی از این بازی در مراحل نهایی آن این است که بازیکن با اهمیت مصرف بهینه منابع در ایجاد پوشش مخابراتی مناطق مختلف آشنا شود. در نهایت بازیکنان حرفه ای که بتوانند مراحل مختلف بازی را پیش ببرند جوایزی دریافت می کنند. این جوایز کسب امتیاز از باشگاه فیروزه ای همراه اول است که در حساب کاربری آن ها ذخیره می شود.

به نظر می رسد بازی AdverGame بر خلاف بسیاری از بازی های موجود یک بازی برد برد برای سازندگان بازی و مخاطبان آن باشد. چرا که در آن فاکتورهایی نظیر تبلیغات، آگاهی رسانی و آموزش و در نهایت جایزه گنجانده شده است.

گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ آبان ۱۴۰۲ در حال برگزاری است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر