در حال خواندن
۲۱ گیگ اینترنت همراه اول فقط ۲۱ هزارتومان
0

نود فناوری – همراه اول در طرحی به مناسبت ماه رمضان «بسته اینترنت سحر تا افطار» با حجم ۷گیگابایت با قیمت ۷هزار تومان و با مدت اعتبار ۷روز را به مشترکان خود ارایه کرد. این بسته در بازه زمانی افطار تا سحر ( ۴بامداد تا ۸شب) قابلیت استفاده دارد. با توجه به باقی ماندن ۲۰ روز از ماه مبارک رمضان در صورتی که مشترکان ۳ بسته اینترنت ۷ روزه با هفت گیگ اینترنت خریداری کنند عملا می‌توانند با پرداخت هزینه ۲۱ هزارتومان ۲۱ گیگ اینترنت از همراه اول دریافت کنند.

براساس این گزارش تمامی مشترکان اپراتور اول اعم از مشترکان دایمی و اعتباری می‌توانند تا ۱۵ خردادماه از این طرح‌ها استفاده کنند.

همچنین این بسته شامل هدیه ترافیک نامحدود رایگان برای استفاده از اپلیکیشن آموزش جامع قرآن است.

تمامی مشترکان می توانند با شماره گیری کددستوری #۶۷۱*۱۰۰* نسبت به فعالسازی این بسته اقدام کنند و با شماره گیری #۱۰*۱۰۰* از وضعیت بسته خود مطلع شوند.

علاقه مندان می توانند برای دانلود اپلیکیشن آموزش جامع قرآن به نشانی haamim.ir/page/app-jaameمراجعه کنند.

گفتنی است امکان فعالسازی هم زمان این بسته با تمامی بسته های اینترنت وجود دارد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر