در حال خواندن
یک بام و دو هوای وزیر ارتباطات
1

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ارسال پیامک‌های تبلیغاتی از سوی دو اپراتور تلفن همراه بدون خواست مشتری، گفت: مردم می‌توانند شکایت‌های خود را در بخشی که در سایت سازمان تنظیم مقررات رادیویی در نظر گرفته شده است، اعلام کنند تا رسیدگی شود.
نود آی سی تی – رضا تقی‌پور در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره تخلفات اپراتورهای تلفن همراه در ادامه ارسال پیامک‌های تبلیغاتی ناخواسته به مردم، افزود: سازمان تنظیم مقررات رادیویی از هفته پیش ابلاغ کرد که ارسال پیامک‌های تبلیغاتی باید با خواست مشتری باشد.
وی با یادآوری اینکه تا نظر مشتری استعلام نشود، نباید پیامک‌های تبلیغاتی ارسال شود، افزود: اگر در این زمینه تخلفی صورت گیرد مردم می‌توانند شکایت خود را در سایت سازمان تنظیم مقررات رادیویی اعلام کنند.

جناب وزیر، رگولاتوری که مدعی است دسترسی آنلاین به شبکه اپراتورها دارد، پس چگونه است که وزارت ارتباطات به جای مدعی العموم وارد عمل نمی‌شود، یعنی می‌خواهید بگویید که شما به واسطه شکایت مردم جلوی ارسال پیامک‌های تبلیغاتی را می‌خواهید بگیرید. همانطور که در خبرها هم با افتخار اعلام می‌کنید در حال حاضر بیش از ۵۰ میلیون مشترک تلفن همراه در کشور فعال هستند حتی اگر یک درصد هم اقدام به شکایت در سایت رگولاتوری کنند به نظرتان توان پاسخگویی در رگولاتوری وجود دارد.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر