در حال خواندن
گوگل نقشه استادیوم های جام جهانی برزیل را به استریت ویو افزود
0

گوگل از روز پنجشنبه گذشته امکانی را به خدمات گوگل مپ اضافه کرده که از طریق آن علاقمندان فوتبال خواهند توانست بدون ترک خانه ، در استادیوم های جام جهانی برزیل حضور داشته باشند.
این امکان از طریق افزودن نقشه های آنلاین و رایگان ۱۲ استادیوم محل برگزاری مسابقات جام جهانی برزیل به Street View گوگل فراهم شده است ، به گونه ای که بییننده حس حضور در این مسابقات را پیدا کند.Deanna Yick مدیر برنامه ریزی استریت ویو در وبلاگ خود در این مورد نوشته است :” شما چه در روی مبل راحتی خود در درون خانه هایتان تماشاگر جام جهانی باشید و چه چمدانهایتان را برای سفر به برزیل بسته باشید ، گوگل مپ بلیت ورودتان به جام جهانی ست. و اگر آنقدر خوشبخت هستید که بلیط واقعی جام جهانی را دارید فراموش نکنید که گوگل مپ را روی موبایل خود نصب کنید ”این اپلیکشن همچنین به شما بهترین راه سفر با اتوبوس یا قطار به محل برگزاری مسابقات و نیز محل های اقامت مناسب را پیشنهاد می کند. برنامه جدید گوگل همچنین نقشه های داخلی استادیوم ها ، فرودگاهها ، بازارها و سایر نقاطی را که علاقمندان فوتبال ممکن است مشتاق به دیدن آنها باشند را ارائه خواهد داد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر