در حال خواندن
گوشی هوشمند دستبندی تولید شد
0

شرکت تولید کننده تجهیزات الکترونیک Moxi در چین اعلام کرد که به زودی اولین سری گوشی هوشمند با انعطاف پذیری بالا را به بازار عرضه می کند.
نود فناوری –  این شرکت چینی اعلام کرد که برای ساخت نمایشگر گوشی هوشمند انعطاف پذیر از ماده گرافن استفاده می کند. اکنون نمونه سیاه و سفید این نمایشگر تولید شده و انتظار می رود تا نمونه رنگی آن به زودی عرضه شود.مدیر شرکت چینی Moxi مدعی شد که این شرکت سازنده اولین گوشی هوشمند خم شونده با قابلیت استفاده مانند دستبند در جهان است.وی همچنین مدعی شد که بدنه گوشی هوشمند خم شونده از موادی با فرمول جدید ساخته شده که با در نظر گرفتن قطر کم ، دارای مقاومتی بسیار بالا تا ۲۰۰ برابر بیشتر از استیل است.گرافن اولین بار توسط دو دانشمند برنده جایزه نوبل از دانشگاه منچستر به نام آندره گایم و کاستیا نواسلو در سال ۲۰۰۴ کشف شد. با توجه به کاربردهای فراوان گرافن از این ماده حتی می توان در ساخت بدنه جمبوجت ، سلول خورشیدی پرظرفیت و حتی تجهیزات پزشکی نیز استفاده کرد.مسئول فروش و بازاریابی شرکت Moxi اعلام کرد که به زودی تولید اولیه ۱۰۰ هزار گوشی هوشمند انعطاف پذیر با نمایشگر سیاه وسفید و قیمت ۷۷۶ دلار آغاز خواهد شد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر