در حال خواندن
گوشی نسل چهارم نوکیا هفته آینده به بازار می‌آید
0

Lumia 635 جدیدترین گوشی همراه هوشمندی است که به دنبال همکاری مشترک مایکروسافت و نوکیا عرضه می‌شود. این گوشی با فناوری نسل چهارم همراه سازگار است.
نود آی سی تی – گوشی یاد شده که مجهز به سیستم عامل ویندوز فون ۸.۱ است جایگزینی برای لومیا ۶۳۰ محسوب می‌گردد که اواسط بهار روانه بازار شده بود. نمایشگر ۴.۵ اینچی کلیر بلاک ۴۸۰ در ۸۵۴ و پردازنده چهارهسته ای Qualcomm Snapdragon 400 از جمله ویژگی‌های گوشی یاد شده است.تعداد پیکسل‌های نمایشگر این گوشی در هر اینچ ۲۱۸ مورد است و از پردازنده گرافیکی Adreno 305 GPU در طراحی آن استفاده شده است. ۵۱۲ مگابایت RAM و ۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این گوشی پیش بینی شده است. دوربین ۵ مگاپیکسلی با توانایی پخش ویدیویی با دقت ۷۲۰p HD، باتری با عمر ۱۴ ساعت برای مکالمه و ۶۴۸ ساعت زمان standby از جمله دیگر ویژگی های این گوشی است.ابعاد این گوشی ۱۲۹.۵ در ۶۶.۷ در ۹.۲ میلیمتر بوده و وزن آن به ۱۳۴ گرم می رسد. چنانچه گفته شد این گوشی ۱۲۹ دلاری با فناوری نسل چهارم تلفن های همراه موسوم به ۴G LTE سازگاری دارد.عرضه این گوشی‌ها به معنای خداحافظی دو شرکت با سیستم عامل اندروید نیست. نوکیا اولین گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید خود به نام Nokia X2  را  هفته قبل روانه بازار کرد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر