در حال خواندن
گوشی جدید هواوی عرضه شد
0

گوشی جدید هواوی به نام Ascend P7 با ظاهری شبیه به P6، صفحه نمایش ۵ اینچی و دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی از فردا عرضه خواهد شد.
نود آی سی تی – هواوی در محصول جدید خود بر زیبایی ظاهری و دوربین دوم ویژه عکس‌های سلفی متمرکز شده است.به تبعیت از P6 بدنه P7 نیز از فلز ساخته شده و سایز صفحه نمایش را از ۴.۷ اینچ به ۵ اینچ از نوع Full HD با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل و ۴۴۵ PPI افزایش یافته است.Ascend P7 دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی است.هواوی در این محصول از جدیدترین رابط کاربری مخصوص هواوی به نام EMUI نسخه ۲.۳ بهره برده است.P7 از ۴G LTE و ۳G پشتیبانی می‌کند. باتری گوشی از نوع ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت است که در استفاده معمولی تا ۲ روز  شارژ نگه می‌دارد.سخت‌افزار این گوشی از پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی، ۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، قابلیت افزایش ذخیره سازی تا ۳۲ گیگ و سیستم عامل اندروید کیت کت بهره می‌برد.P7 با قیمت رسمی یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان  در ایران عرضه خواهد شد.طبق اعلام نمایندگی رسمی، هواوی در ۶ ماه گذشته ۱.۵ میلیون گوشی در بازار ایران فروخته است.هواوی ۵ درصد از بازار گوشی موبایل جهان را پس از شرکت‌های سامسونگ، اپل و اندکی بیشتر از ال‌جی در اختیار دارد.سهم این شرکت در بازار گوشی موبایل ایران در نیمه اول سال گذشته ۳.۵ تا ۴ بود که در مدت یک سال به ۱۹ تا ۲۲ درصد افزایش یافته و سال پیش از آن هم سهم این برند چینی در بازار ایران صفر بوده است. بخش اعظم رشد سهم این برند چینی در بازار ناشی از اختلاف قیمت چشمگیر آن با برندهای آمریکایی، کره‌ای و تایوانی است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر