در حال خواندن
گلکسی چهارم سامسونگ کوچک شد
0

در حالی که انتظار نمی‌رفت سامسونگ تا برگزاری نشست خبری خود ماه آینده در لندن از گوشی Galaxy S4 Mini رونمایی کند، این گوشی را معرفی کرد.
نود آی سی تی – گوشی Galaxy S4 Mini به صفحه نمایش ۳/۴ اینچی Super AMOLED Full HD با وضوح تصویر ۵۴۰×۹۶۰ پیکسل مجهز شده و از پردازشگر دو هسته‌ای ۷/۱ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند اما هنوز مشخصات بیشتر این پردازنده اعلام نشده است. این گوشی با نسخه ۴٫۲٫۲‌ سیستم عامل آندرویید به بازار عرضه خواهد شد.
 
Galaxy S4 Mini همچنین ۵/۱ گیگابایت حافظه RAM دارد و از هشت گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و می‌توان تا ۶۴ گیگابایت حافظه آن را افزایش داد.
 
از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین هشت مگاپیکسلی و دوربین ثانویه ۱٫۹ مگاپیکسلی، بلوتوث نسخه ۴، ان.اف.سی، وای‌فای ۸۰۲٫۱۱ a/b/g/n و پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی LTE ‌ اشاره کرد.
 
سامسونگ هنوز قیمتی برایGalaxy S4 Mini مشخص نکرده اما این گوشی در دو رنگ متفاوت سفید و مشکی و در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد.
 
سه مدل متفاوت Galaxy S4 Mini شامل مدل‌ ۴G LTE، مدل ۳G و مدل ۳G HSPA+ است که این مدل‌ها با توجه به بازار کشورهای مختلف در آنها عرضه خواهد شد.
 
 
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر