در حال خواندن
گزارش مراسم معارفه مدیرعامل جدید رایتل؛ از مشکلات تا امیدها
1

قائم مقام وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی: رایتل تامین مالی نشد
قائم مقام وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: قرار بود پروژه اپراتور سوم با ۲۰ درصد آورده نقدی و ۸۰ درصد تامین مالی انجام شود اما تامین مالی محقق نشد.
ابوالحسن فیروزآبادی در مراسم معارفه مدیرعامل جدید اپراتور سوم افزود: مشکلاتی که در سطح اقتصادی و ICT وجود داشت، باعث شد رایتل به آنچه ترسیم کرده بود، دست نیابد و مشکلات تحریم نیز سبب عدم تحقق طرح تجاری این اپراتور شد.
وی اظهار داشت: قرار بود از ابتدا طرح تجاری براساس ۲۰ درصد آورده نقدی و ۸۰ درصد تامین مالی پایه‌گذاری شود و باید ظرف پنج سال به پوشش ۹۵ درصدی هدف‌گذاری شده می‌رسید اما تامین مالی محقق نشد و علاوه بر این، شرایطی که در وزارت ارتباطات حکم‌فرما بود، به گونه‌ای نبود که کمبودها را جبران کند.
فیروزآبادی، از جمله اقداماتی که وزارت ارتباطات می‌توانست از طریق آنها به این پروژه کمک کند را هزینه گمرکی، ارایه سرعت اینترنت بالاتر و ارایه خدمات ارزش افزوده مانند انتقال تصویر عنوان کرد و افزود: اما این کمک‌ها ارائه نشد و به دلیل این عدم همکاری‌ها، پروژه لنگان لنگان جلو رفت.
وی از همه مدیران حوزه فناوری اطلاعات، اپراتورها و شرکت‌های همکار خواست شستا به این پروژه کمک کنند تا بتواند به وسیله سرعت عمل، تاخیرها را جبران کند.
 

مدیرعامل سابق رایتل از رشد ۱۰۰ درصدی فنی این اپراتور خبر داد
غلامرضا قامی مدیرعامل سابق رایتل از رشد ۲۵۰ درصدی و ۱۰۰ درصدی رایتل در مدت فعالیتش خبر داد.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، وی در مراسم معارفه مدیرعامل جدید این اپراتور، از شاخص‌های مهم توسعه‌یافتگی برای هر بنگاه اقتصادی را رشد واحدهای تجاری، فنی و مالی ن عنوان کرد.
قاسمی، راهکارهای تامین مالی در رایتل را نشان‌گر آینده درخشان آن عنوان کرد و گفت: این شرکت از سرمایه‌های پس‌انداز ضعیف‌ترین قشر جامعه تشکیل شده و متعلق به بازنشستگان است.

 
مشاور وزیر ارتباطات: تاخیر رایتل زودتر جبران شود
نصرا… جهانگرد، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تاخیر در سرویس‌دهی رایتل برای جامعه ارتباطات تاثیرات نامناسبی داشته و لازم است زودتر جبران شود.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، او در مراسم معرفی مدیرعامل جدید رایتل افزود: از نظر من رایتل نماد پیش‌قراولی تکنولوژی در چرخه ارتباطات کشور است اما در چند سال اخیر تا حدی در تحقق اهداف آن تاخیر وجود داشته است.
وی اظهار داشت: اگرچه ممکن است درحوزه مکالمه تصویری مباحثی وجود داشته باشد اما به هر صورت رایتل و نسل سوم سرفصل مهمی در عصر ارتباطات ایران به شمار می‌رود و سرآغاز ارائه خدمات باند پهن در جامعه است که نیاز است به سرعت عقب ماندگی آن جبران شود.
جهانگرد با تاکید بر اینکه مدیرعامل جدید رایتل می‌تواند باتوجه به شناختی که از صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور دارد، به شکوفایی این خدمات در جامعه کمک کند، ابراز امیدواری کرد بقیه اپراتورها هم به این عرصه بپیوندند و به عرصه ارائه خدمات باند پهن وارد شوند.
وی با اشاره به اینکه ما در وزارت ارتباطات به صورت جدی روی این موضوع پافشاری می‌کنیم، ابراز امیدواری کرد: اگر مانعی بر سر راه این موضوع است، برطرف شود.
 

مدیرعامل جدید رایتل: رقیب نداریم
مدیرعامل جدید اپراتور سوم تلفن همراه کشور گفت: با شناخت از مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور دیگر چیزی به عنوان رقیب در این حوزه نداریم بلکه همه همکار هستیم.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، محید صدوری در مراسم معارفه خود از همکاران خود در رایتل و دیگر شرکت‌های همکار خواست تا کمک کنند و همه مردم بتوانند از خدمات نسل سوم تلفن همراه استفاده کنند.
وی تصریح کرد: امروز باید کار زیادی انجام دهیم تا بتوانیم به آنچه که برای رایتل ترسیم شده است، دست پیدا کنیم.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.
  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۵-۲۶ در ۱۲:۱۱

    امروز رایتل با یه شماره زنگ زد بهم و گفت سیم کارت نسل سوم رو آیا می خواهید ؟ و کلی توضیح داد. گفتم یک ساعت دیگه تماس بگیرید تا بگم
    سایت رایتل رو چک کردم و تو قسمت مرکز خدمات مشتریان رایتل با ۳تا مرکز تهران که شماره داشتن تماس گرفتم هیچکدوم ورنداشتن، خانوم دوباره زنگ زدن من گفتم خدماتتون از الان معلومه چه شکلی هستش و هس اصرار که نه ما خدماتمون خوبه شما فقط با همین شماره که افتاده تماس بگیرید و من گفتم که نه راستیتش دلسرد شدم، و برگشتن گفتن شما از اولشم معلوم بود مشتری نیستی و روم قطع کردن
    واقعا متاسفم که طرز برخورد با مشتری رو بلئ نیستن …..
    سعی می کنم این پیغام رو همه جا منتشر کنم که همه بدونن جایی که قراره ازش سیمکارت بخرن با مشتری چجوری برخورد میکنه

ارسال یک نظر