در حال خواندن
کندی سرعت اینترنت برطرف شد
0

هنوز میزان سرمایه مشخص شده در طرح تجاری مخابرات ایران برای توسعه شبکه مخابرات مشخص نشده است.
نود آی سی تی – مظفر پوررنجبر، مدیرعامل مخابرات ایران در خصوص اینکه آیا توسعه شبکه مخابرات در حال حاضر متوقف شده، گفت: مخابرات برنامه‌های زیادی در راستای توسعه دارد و توسعه تنها شامل شبکه مخابرات نیست بلکه کار‌هایی که در حوزه ADSL، سرویس‌های خدمات ارزش افزوده و ارایه خدمات از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غیره صورت گرفته همه توسعه به حساب می‌آید.
مدیرعامل مخابرات ایران افزود: حدود یک سال و نیم گذشته طرح تجاری شرکت مخابرات ایران داده شد، اما هنوز سرمایه‌گذاری روی توسعه شبکه در آن مشخص نشده که در صورت نهایی شدن آن زمان و برنامه‌هایی که برای توسعه شبکه مخابرات را داریم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
وی در خصوص کندی سرعت اینترنت افزود: متاسفانه در چند هفته گذشته یکی از مسیرهای شرکت روس تلکوم که از سوی شرکت زیرساخت به شرکت مخابرات ظرفیتش فروخته شده بود، قطع شد.
وی گفت: این موضوع باعث شد که سرعت اینترنت در چند شهر کند شود که البته این مشکل در حال حاضر برطرف شده است.
 
 
 
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر