در حال خواندن
کمبود بودجه مانع برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال شد
0

هفتمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال به دلیل عدم تجهیز منابع مالی مناسب به ماه‌های بعد موکول گردید.
نود آی سی تی – روابط عمومی و امور بین­الملل مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه­های دیجیتال در بیانیه‌ای اعلام کرده است: به اطلاع هموطنان عزیز و علاقمندان به حوزه رسانه‌‌های دیجیتال می­رساند با توجه به ضرورت تجهیز مالی مناسب جهت برگزاری شایسته و مطلوب هفتمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه­‌های دیجیتال و علی­رغم رایزنی‌های مختلف جهت جذب حامیان مالی و بنگاه­های اقتصادی به منظور بهره‌گیری از ظرفیت­های حمایتی آن‌ها، در برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی و با وجود انجام مراحل مقدماتی برگزاری نمایشگاه از قبیل تهیه، تولید و تدوین محتواهای فرهنگ ­سازی حوزه رسانه­‌های دیجیتال، ثبت­‌نام از متقاضیان، جانمایی بخش‌های نمایشگاهی، هماهنگی مکان برگزاری نمایشگاه (مصلی امام خمینی(ره) تهران)، تهیه سازه‌های نمایشگاهی و … به اطلاع می­رساند به دلیل عدم تأمین کامل منابع مالی مورد نیاز و پس از مشورت با سطوح عالی مدیریتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری هفتمین جشنواره و نمایشگاه بین­‌المللی رسانه­های دیجیتال به ماه­های آتی موکول گردید.
امید است با بهره­‌گیری از توانمندی­ها و پتانسیل­های فعالان و تولیدکنندگان عرصه رسانه­های دیجیتال و یاری دیگر بخش­ها و سازمان‌های ذی­ربط شاهد برگزاری باشکوه نمایشگاه هفتم در آینده نزدیک باشیم.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر