در حال خواندن
کلیات پروانه اپراتور فناوری اطلاعات اصلاح شد
0

به گفته معاون رگولاتوری، اصلاحیه کلیات پروانه اپراتور فناوری اطلاعات در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به تصویب رسیده و هم اکنون موافقت نامه پروانه آن در دست تنظیم است.
نود آی سی تی – لطف الله سبوحی در خصوص مراحل تدوین صدور پروانه اپراتور فناوری اطلاعات، گفت: در گذشته یک بار، کلیات پروانه اپراتور فناوری اطلاعات در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به تصویب رسید.
معاون صدور پروانه و بررسی های فنی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: پس از آن در مورد موضوع این اپراتور، مشاوری گرفته شد که بر اساس نظر مشاور، کلیات پروانه به اصلاحیه ای نیاز داشت.
وی در پاسخ به این سوال که مشاور اپراتور فناوری اطلاعات داخلی یا خارجی بوده است، گفت: مشاور داخلی بود.
سبوحی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در ادامه کار تدوین و صدور پروانه اپراتور فناوری اطلاعات، به عملی از سوی هیات دولت نیاز است، گفت: ادامه کار به هیات دولت مرتبط نمی‌شود.
معاون رگولاتوری عنوان کرد: پس از آن نیز اصلاحیه مورد نظر در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به تصویب رسید.
وی ادامه داد: در حال حاضر موافقت نامه پروانه اپراتور در حال تنظیم است و ان شاالله امیدواریم هر زمان که دستور دادند، پروانه صادر شود.
منبع: خبرگزاری فارس

یعنی رگولاتوری با این همه مشغله و سرعت عمل همه را در حوزه ارتباطات انگشت به دهن کرده، آقایان می‌دانید همانطور که برای گرفتن مجوز از هیات دولت برای طرح‌های مختلف هزار و چند دلیل برای کمک به اقتصاد کشور می‌آورید تاخیر در بهره‌برداری از همین پروژه‌ها نیز به گفته خودتان به زیان اقتصاد ملی است، پس لطفا مقداری به بررسی و تصمیم‌گیری خود سرعت ببخشید.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر