در حال خواندن
کشف یک گردش کار جالب اداری در دولت
0

روزنامه خراسان در ستون ویژه های خود نوشت:

کشف یک گردش کار جالب اداری در دولت
بر اساس گزارش یک نهاد ناظر دولتی، استاندار یکی از استان های شمالی کشور در نامه ای به تعدادی از مسئولان ارشد اجرایی دولت دهم، درخواست بررسی معافیت تعدادی از واحدهای پرورش مرغ استان از پرداخت حق بیمه کارگران با توجه به مشکلات مالی را مطرح می کند که این موضوع مورد موافقت این مسئولان قرار می گیرد و پس از انجام گردش کارهای مختلف برای اجرای این درخواست، مشخص می شود مستندات قانونی ذکر شده در این نامه و موافقت دولتی ها، مربوط به بیمه کارگران ساختمانی است.
کاهش بی سر و صدای امتیاز ارتقای کارمندانبر اساس بخشنامه ای که در آخرین روزهای فعالیت یکی از مسئولان ارشد دولت سابق به وزارتخانه ها و سایر دستگاههای دولتی ارسال شده، تاکید شده است که با توجه به درخواست کارمندان دولتی، ضوابط نحوه ارتقاء آنها در رتبه های جدول حق شغل، مورد بازنگری قرار گرفته و امتیازات مربوط به ارتقاء مستخدمان دولتی به رتبه عالی کاهش یافته است و این موضوع، در اولین روزهای روی کار آمدن دولت یازدهم اجرایی شده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر