در حال خواندن
کسب مقام اول دیتای کشور توسط مخابرات قزوین
0

شرکت مخابرات استان قزوین در بخش دایری پورت‌ها و درآمدزایی شبکه دیتا در چهار ماهه اول امسال توانست مقام اول را در بین استان‌های کشور در ارزیابی انجام شده توسط مخابرات ایران به خود اختصاص داد.
نود آی سی تی – مهندس جلال پورشاکر مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین با بیان این مطلب گفت: در ارزیابی‌های انجام شده از سوی شرکت مخابرات ایران از دو شاخص اصلی دایری پورت‌های دسترسی و درآمد دیتا، توانستیم گوی سبقت را از استان‌های دیگر بربایم که این مهم با تلاش‌های بی وقفه و شبانه روزی همکاران در مخابرات قزوین به دست آمده است. وی افزود: در زمینه توسعه در بخش مخابرات همواره تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم پاسخگوی نیازها و خواسته‌های مردم و مسوولان استان باشیم و به همین دلیل اکنون در بسیاری از شاخص‌های مخابراتی در سطح کشور جایگاه مطلوب و شایسته‌ای داریم.وی در ادامه با بیان اینکه استان قزوین در حوزه مرکزی ایران واقع شده که به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص به مثابه پل ارتباطی پایتخت با استان‌های شمال، غرب و شمالغرب کشور عمل کرده گفت: از این حیث دارای اهمیت ویژه ای است و از طرفی وجود شهرک‌های صنعتی متعدد و همچنین دشت‌های حاصل‌خیز استان را به دو قطب صنعتی وکشاورزی تبدیل کرده است. پورشاکر افزود: در حال حاضر تعداد مراکز دیتای استان ۱۶۸ مرکز است که اکنون با توسعه انجام شده تعداد پورت‌های منصوبه ADSL مخابرات به ۷۰ هزار و ۷۴۴ پورت رسیده است. مدیرعامل شرکت مخابرات قزوین بیان کرد: هم اکنون تعداد مشترکان اینترنت پرسرعت استان با واگذاری هشت هزار و ۱۵۱ پورت در سال جاری به ۵۲ هزار و ۱۴۲ مشترک رسیده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر