در حال خواندن
کسب درآمد با موبایل در لیگ بیمه آپ
0

اپلیکیشن آپ به منظور کسب درآمد هموطنان از راه خرید بیمه‌نامه، کمپین “لیگ بیمه “را  کلید زد.

به گزارش روابط عمومی آسان پرداخت، در این طرح که به فرهنگسازی بیمه کمک شایانی می‌کند هر شخص حقیقی بدون داشتن دفتر کار و هزینه‌های معمول آن، می‌تواند به‌عنوان بازاریاب بیمه، درآمد کسب کند که این موضوع در شرایط شیوع ویروس کرونا و تعطیلی برخی کسب‌و‌کارها، قابل توجه است.

در لیگ بیمه آپ که تا آخر اسفند  ادامه دارد، به ازای خرید هر فقره بیمه‌نامه علاوه برجایزه نقدی، امتیاز نیز دریافت می‌کنند. مجموع امتیازات نیز در پایان لیگ به شانس‌های قرعه‌کشی تبدیل می‌شود. بدین ترتیب هر ۱۰۰ امتیاز یک شانس برای برنده شدن در قرعه‌کشی ۱۰۰ میلیون تومانی آپ خواهد بود و حتی با خرید یک فقره بیمه نامه، شانس شرکت در قرعه کشی محفوظ است؛ این قرعه‌کشی در پایان لیگ و بین تمامی افرادی که در این لیگ، محصول بیمه‌ای خریده‌اند انجام می‌شود.

جایزه ۱۰۰ میلیونی

بر اساس این گزارش، امتیاز هر نوع بیمه‌نامه در هنگام خرید به کاربران نمایش داده می‌شود و می‌توان با خرید محصولاتی که امتیاز بیشتری دارند، مجموع امتیازات را افزایش داد تا شانس دستیابی به جوایز ماهانه برای سه نفر با بیشترین امتیازات بیشتر شود؛ جوایزی که رقم‌های ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی دارند.

از سوی دیگر، میزان مبلغ جایزه ماهیانه، ۳۰ درصد مبلغ بیمه‌نامه‌هایی است که توسط هر نفر خریداری شده. به عنوان مثال اگر نفر اول ماه در مجموع ۹۰ میلیون تومان بیمه‌نامه خریده باشد، ۳۰ میلیون تومان و اگر ۴۵۰ میلیون تومان بیمه‌نامه خریده باشد، سقف جایزه نفر اول یعنی ۱۰۰ میلیون تومان را از آن خود می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درباره نویسنده
مهدی صادقی

ارسال یک نظر