در حال خواندن
کدام تلفن همراه دوسیمکارت را بخریم؟ + عکس
0

اگر قصد دارید یک تلفن همراه دوسیمکارت بخرید و در بین مدل های مختلف سردرگم شده اید، با ما همراه باشید.
نود آی سی تی – اگر به یک تلفن همراه دوسیمکارت نیاز دارید و هنوز تصمیم نگرفته اید که کدامیک از گوشی های دوسیمکارت برای شما مناسب است،پیشنهاد می کنیم تا راهنمای خرید تلفن همراه دوسیمکارت اورژانس فناوری اطلاعات را از دست ندهید.
 
 
HTC One dual SIM
 

 
یکی از گزینه ها برای خرید تلفن همراه دوسیمکارت HTC One dual SIM می باشد.هرچند قیمت این محصول کمی بالا به نظر می رسد.از امکانات این اسمارت فون ۶۹۰ دلاری می توان به نمایشگر ۴.۷ اینچی فول اچ دی به همراه حافظه داخلی سی و دو گیگابایتی اشاره کرد.این تلفن همراه به راحتی از نسل های دوم و سوم شبکه های موبایل پشتیبانی می کند.
 

 
Samsung Galaxy S4 Duos
 

 
گزینه بعدی برای خرید یک اسمارت فون با قابلیت پشتیبانی از دوسیمکارت،Samsung Galaxy S4 Duos است.این محصول نیز با قیمت ۸۵۰ دلاری در دسته بندی گوشی های گران قیمت قرار گرفته است.تمام امکانات این تلفن همراه مشابه گلکسی اس ۴ بوده و تنها در پشتیبانی از دو سیمکارت با آن متفاوت است.
 

 
LG G Pro Lite
 

 
ال جی هم در بازار تلفن های همراه دوسیمکارت عقب نمانده و با عرضه تلفن همراه LG G Pro Lite حرفی برای گفتن در مقابل سایر رقبا دارد.این تلفن همراه ۳۱۵ دلار قیمت دارد.مهمترین ویژگی های این محصول عبارتند از : نمایشگر ۵.۵ اینچی،رم یک گیگابایتی،حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و پردازشگر یک گیگاهرتزی دو هسته ای به همراه باتری قدرتمند ۳۱۴۰ میلی آمپری.
 

Sony Xperia C
 

 
محصول دو سیمکارت خانواده اکسپریا که جزء بهترین ها می باشد،Sony Xperia C است.این محصول در حدود ۳۰۰ دلار قیمت دارد.از ویژگی های آن نیز می توان به نمایشگر پنج اینچی،رم یک گیگابایتی،پردازشگر چهار هسته ای و حافظه داخلی ۴ گیگابایتی اشاره کرد.همچنین دوربین این محصول ۸ مگاپیکسلی است.
 

 
Samsung Galaxy Grand 2 Duos
 

 
خانواده محصولات کهکشانی سامسونگ محصول دو سیمکارت دیگری را نیز دارد.این محصول Galaxy Grand 2 Duos نام گرفته و ۴۰۰ دلار قیمت دارد.مهمترین ویژگی های آن عبارتند از : نمایشگر ۵.۲۵ مگاپیکسلی،پردازشگر چهار هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی،رم ۱.۵ گیگابایتی و دوربین هشت مگاپیکسلی.باتری این محصول ۲۱۰۰ میلی آمپری می باشد.
 

 
HTC Desire 601 dual SIM
 

 
محصول بعدی دوسیمکارت اچ تی سی HTC Desire 601 dual SIM است.قیمت این اسمارت فون ۳۷۰ دلار بوده و دارای نمایشگر ۴.۵ اینچی،پردازنده دو هسته ای ،دوربین ۵ مگاپیکسلی و باتری ۲۱۰۰ میلی آمپری می باشد.
 

 
Nokia Asha 210 dual SIM
 

 
تلفن های همراه دو سیمکارت نوکیا برای افرادی که نمی خواهند زیاد هزینه کنند مناسب است.آشا ۲۱۰ دو سیمکارت تنها ۷۰ دلار قیمت دارد.مهمترین ویژگی این گوشی دارا بودن یک صفحه کلید استاندارد است که امکان تایپ سریع به کاربر را می دهد.
 

 
Nokia 107 dual SIM
 

 
محصول بعدی ارزان قیمت و دوسیمکارت نوکیا Nokia 107 dual SIM می باشد.این تلفن همراه تنها ۳۰ دلار قیمت دارد.از ویژگی های آن می توان به دریافت موج رادیویی FM و قابلیت ضد گرد و غبار بودن اشاره کرد.
 
گزارش از علیرضا شیرزاد

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر