در حال خواندن
کاهش کیفیت، نتیجه خصوصی شدن مخابرات
0

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اعلام اینکه از زمانی که مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده، کیفیت فعالیت این شرکت کاهش یافته است، اعلام کرد: توسعه مخابرات روستایی پس از خصوصی شدن این شرکت به فراموشی سپرده شده است.
نود آی سی تی – سید علی حسینی با بیان اینکه وقتی که یک شرکت دولتی به بخش خصوصی واگذار می‌شود باید در انتظار ارتقاء کیفیت بود، اعلام کرد: اما این شرایط پس از خصوصی شدن مخابرات در کشور ما مشاهده نشده است.
وی با اشاره به کیفیت پایین سرویس و خدمات شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد: باید زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی کشور توسعه پیدا کند که این امر در کشور ما به نظر نمی‌آید که اتفاق افتاده باشد.
این نماینده مجلس با یادآوری سرعت پایین اینترنت ومشکلات مربوط به این شبکه و اختلالات در برخی از سرویس‌های اپراتورهای تلفن همراه همانند پیامک، گفت: کاربران و نمایندگان مجلس متوجه این مشکلات هستند.
حسینی همچنین به عدم توسعه شبکه‌های مخابراتی و ارتباطی در روستاهای کشوراشاره کرد و گفت: پس از خصوصی شدن مخابرات توسعه روستاها به ویژه روستاهای کم جمعیت به فراموشی سپرده شده است.
وی اعلام کرد: مخابرات خصوصی هیچ رقبتی ندارد که به این مناطق سرویس دهد چرا که به نظر می‌آید خدمت رسانی به این ناحیه‌ها سودی برای این شرکت به همراه ندارد.
 

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر