در حال خواندن
کال آو دیوتی با جنگ جهانی دوم باز خواهد گشت
0

نود فناوری-سری کال آو دیوتی در آغاز کار خود روایتگر اتفاقات جنگ جهانی دوم بود، پس از مدتی به دنیای امروزی و مدرن کوچ کرد و در نسخه های اخیر خودش، به زمان آینده رفت.

پس از کم شدن محبوبیت و کاهش فروش آخرین نسخه از این سری با پسوند Infinite Warfare، ناشرین بازی چاره کار را در بازگشت به گذشته دیدند. آیا عرضه این بازی، تنها برنامه اکتیویژن برای بازگشت سری کال او دیوتی به گذشته بوده و یا این ناشر، برنامه طولانی تری را در رابطه با این قضیه خواهد داشت؟

آقای اریک هیرشبرگ، مدیر بخش نشر اکتیویژن که تاثیر زیادی بر سیاست گذاری های این کمپانی دارد، به تازگی و طی مصاحبه ای با وب سایت گیم اینفورمر، به این سوال پاسخ داده است.

 

به نظر او، بازی Call of Duty: WWII، می تواند شروعی برای بازگشت این سری به یک دوره تاریخی خاص باشد و آن ها به جنگ جهانی دوم، به عنوان یک دوره یک بار مصرف نگاه نمی کنند.

سه نسخه اخیر سری کال او دیوتی در زمان آینده جریان داشتند. آقای هیرشبرگ، دلیل این کار را خسته شدن کاربران از زمان گذشته و مدرن می داند. البته با وجود عملکرد نه چندان مناسب آخرین نسخه، به نظر می رسد که زمان بازگشت دوباره این سری به گذشته، فرا رسیده است.

او به تکراری بودن بازی Call of Duty: Infinite Warfare با وجود ایده های نو و قابلیت های فراوان، اعتراف کرده است. لازم به ذکر است که با وجود کاهش فروش نسخه آخر از این مجموعه، این بازی به پرفروش ترین عنوان در ایالات متحده و در طول سال ۲۰۱۶ میلادی تبدیل شد.

چندی پیش، دومین هفته بتا Call of Duty: WWII به پایان رسید و استودیو سازنده بازی یعنی اسلج همر گیمز، بازخوردهای کاربران نسبت به بخش چند نفره بازی را دریافت کرد.

بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۱۲ آبان ماه سال جاری برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر