در حال خواندن
کالبدشکافی جی۳ نشان از آسان بودن تعمیر آن دارد
0

هفته‌ی گذشته ال‌جی نسل جدید پرچمدار خود را روانه‌ی بازار کرد. این تلفن‌هوشمند در میان رقبای شناخته شده، اولین تلفن‌هوشمندی است که با استفاده از صفحه‌ی نمایش با رزولوشن QHD به بازار راهی شده است. حال UBreakIfix با کالبدشکافی این تلفن‌هوشمند، سهولت تعمیرپذیری آن را سنجیده است.
تیم UBreakIfix بار دیگر پس از معرفی و عرضه‌ی یک تلفن‌هوشمند، آن را مورد بررسی عمیقی قرار داده و ساختار داخلی آن را کالبدشکافی کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده، جی۳ بسیار تعمیرپذیر است، بطوریکه خارج کردن قطعات راحت بوده و تعمیرپذیری جی۳ نیز سهولت بالایی دارد.مجموعه‌ی قطعات مورد استفاده در جی۳ تنها با استفاده از ۱۴ پیچ به‌هم متصل شده است که با جدا کردن قاب پلاستیکی پوششی قابل دسترسی است. تمامی قطعات داخلی جی۳ روی یک بورد سوار شده است که این عامل منجر به تسهیل تعمیرپذیری این تلفن‌هوشمند شده است. لازم به‌ذکر است که قطعات جی۲ برخلاف جی۳، به صورت پراکنده و نامنظم و در بخش‌های جداگانه چیده شده بودند.منبع: زومیت

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر