در حال خواندن
کارگاه بین المللی مدیریت برنامه‌های فضایی آغاز به کار کرد
0

دوره آموزشی بین المللی مدیریت برنامه های فضایی و استانداردهای مرتبط با آن با مشارکت سازمان فضایی ایران و سازمان همکاریهای فضایی آسیا و اقیانوسیه (اپسکو) در محل پژوهشگاه فضایی ایران آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، این دوره آموزشی بین المللی که تا هفتم خردادماه ادامه می یابد با اهدافی چون ارتقا دانش مدیریت برنامه های فضایی و استانداردهای آن، بستر سازی برای تعاملات آینده اعضاء اپسکو، ارتقا مهارتها و توانمندیهای اعضا جهت مدیریت برنامه های فضایی  وایجاد زمینه ای جهت تدوین استانداردهای فضایی برپا شده است.تیمهایی از متخصصین فضایی کشورهای چین، ترکیه، پاکستان، تایلند، بنگلادش، مغولستان، اندونزی و پرو (عضو ناظر اپسکو) و تیم متخصصان ایرانی از مجموعه سازمان فضایی ایران و پژوهشگاه فضایی، دانشگاهها و نهادهای مرتبط با حوزه ماموریتها و برنامه های فضایی در این کارگاه آموزشی حضور دارند.در این دوره آموزشی از اساتید و متخصصین مجرب ایرانی داخل و خارج کشور در حوزه های مدیریت برنامه های فضایی، طراحی و تحلیل ماموریتهای فضایی، مهندسی سیستم های فضایی و مدیریت فناوری فضایی دعوت شده تا با بیان مطالب تئوریک و تجارب موردی در هریک از سرفصلها در ارتقاء دانش در این حوزه مهم مشارکت کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر