در حال خواندن
ژاپن برای اولین بار “المپیک ربات ها” را برگزار می کند
0

ژاپن در حال برنامه ریزی برای میزبانی یک ربوکاپ در سال ۲۰۲۰ است. این کشور قصد دارد یک Robot Olympics را در سال ۲۰۲۰ در توکیو برگزار کند. این رویداد در حاشیه بازی های تابستانی برگزار خواهد شد.
نخست وزیر ژاپن Shinzo Abe گفته است این رویداد اثباتی برای پیشرفت تکنولوژی ربات ها است.او همچنین اعلام کرده است:در سال ۲۰۲۰ تمایل داریم تمام ربات های دنیا را در کنار هم جمع کنیم و مسابقاتی را برگزار کنیم که ربات ها بر سر مهارت های فنی با یکدیگر رقابت کنند.Shinzo Abe علاوه بر این به تلاش های خود برای ایجاد یک ” انقلاب رباتیکی” و یک شورا برای برگزاری مرتب این رقابت ها اشاره کرد.این انقلاب رباتیکی قرار است موجب پیشرفت صنعت رباتیک، رشد اقتصادی کشور ها طی ده های آینده و به کارگیری بیشتر این تکنولوژی به عنوان نیروی کار گردد.بنا بر منبع خبر نخست وزیر ژاپن این دیدگاه ها را در حالی که از کارخانجات رباتیکی تولید دستگاه های پزشکی و صنعتی دیدن می کرد شرح داده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر