در حال خواندن
چهار گوشی جدید سامسونگ لو رفت+عکس
0

سامسونگ روز گذشته از عرضه چهار گوشی هوشمند جدید خود به نام های galaxy Core II، Galaxy Ace 4، Galaxy Young 2 و Galaxy Star 2 خبر داد.
نود آی سی تی – هر چهار گوشی مجهز به سیستم عامل Android 4.4 Kitkat هستند و سامسونگ قول داده آنها را با قیمت ‌های مناسب و قابل قبولی روانه بازار کند. Galaxy Core 2 Galaxy Core 2 همراه با نمایشگر ۴.۵ اینچی از نوع WVGA عرضه شده و مجهز به پردازنده چهار هسته‌ا‌ی ۱.۲ گیگاهرتزی است. دوربین ۵ مگاپیکسلی، دوربین VGA در جلوی گوشی، RAM با ظرفیت ۷۶۸ مگابایت و ۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا همراه با باتری ۲,۰۰۰mAh از جمله ویژگی‌های آن است. این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. Galaxy Ace 4 Galaxy Ace 4 با دو فناوری نسل سوم و LTE سازگار است و از نمایشگر ۴ اینچی WVGA، دوربین ۵ مگاپیسکلی، دوربین VGA در جلو بهره می گیرد. ۵۱۲ مگابایت RAM، پردازنده دو هسته ای یک گیگاهرتزی، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۱,۵۰۰mAh از مشخصات آن است. مدل LTE دارای یک گیگابایت RAM، پردازنده دوهسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی و چهار گیگابایت حافظه قابل ارتقا با باتری ۱,۸۰۰mAh است. Galaxy Young2 Galaxy Young 2 که با شبکه های نسل سوم همراه سازگاری دارد از پردازنده تک هسته ای یک گیگاهرتزی، نمایشگر ۳.۵ اینچی HVGA، دوربین ۳ مگاپیکسلی در جلوی گوشی، ۵۱۲ مگابایت RAM، ۴ گیگابایت حافظه قابل ارتقا، باتری ۱,۳۰۰mAh و پشتیبانی از دو سیم کارت بهره می برد. 2 Galaxy Star در نهایت Galaxy Star 2 دارای نمایشگر HVGA از نوع ۳.۵ اینچی، پردازنده تک هسته ای A7 با سرعت یک گیگاهرتز، دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلوی گوشی، ۵۱۲ مگابایت RAM ، ۴ گیگابایت حافظه قابل ارتقا و باتری ۱,۳۰۰mAh می باشد.- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930411000124#sthash.ncjJSqyr.dpuf

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر